Followers

Labels

Monday, November 28, 2011

Var den du Är - 16 november 2011



 
Var den du Är

Meddelande från ärkeängeln Tzadkiel via Julie Miller

16 november 2011


Lärdomar i livet och smärtan från såren som kommit efter traumatiska utmaningar är vad som uppmuntrat diskussionen genom detta barn idag.

Jag ser många kära barn som nickar, några med tårar i ögonen från svårigheterna som de bevittnat eller själva gått igenom. Det är okej, käraste, att känna denna smärta, låta tårarna rensa skadan. Det är dags för förnyelse, att få ett nytt perspektiv på vad ni vill ha för egen del, för era kära och för mänskligheten. Det kommer alltid att finnas en tidpunkt då det är dags att gå vidare från vad som orsakade smärtan, när man väl har identifierat orsaken. När ni en gång förmår att ta er bort från vad som orsakade såren och smärtan så börjar den riktiga läkningen och ert verkliga jag träder fram. Ni kommer att återföda er själva många gånger i er nuvarande livstid.

Jag arbetar inom den Violetta Flamman och den sjunde Strålens Ämbete. Käraste, när ni är i en svacka och era hjärtan är tunga av oro och problem, var snälla och kalla på mig, så ska jag gråta med er och trösta er igenom den utmaning som står inför er. Den Violetta Flamman kan framkallas genom bön för självläkning och manifestationer, käraste. Använd er av denna väldigt mäktiga läkande flamma genom era övergångar. Energierna runt oss blir snabbare och starkare, en fantastisk tid för att behålla fokus så bra som möjligt.

Er aptit på livet är vad som driver er framåt, er kärlek för andra och för er själva. Om ni bara kunde se vad jag ser hos er. Jag säger det rent ut: ni är kloka, ni har så stor potential, ni är positivt nyfikna, ni är vackra, ni är starka, ni är modiga, ni är vänliga, ni är kärleksfulla; Ni är magnifika, och denna lista som jag har skapat kan fortsätta i långa längder. Det som uppmuntras till är att vända dessa ord jag sagt genom detta barn till JAG ÄR –uttalanden: JAG ÄR stark, JAG ÄR vacker, JAG ÄR positivt nyfiken, etc. Gör en liten lista och ha den i er handväska, plånbok, något som bevarar era JAG ÄR –uttalanden så att ni lätt kommer åt dem när ni behöver dem. De kommer att påminna er om vad ni uppnått och era andliga framsteg mot upplysning. Ert arbete är inte slut, det här är bara uppvärmning; men ni har gjort bra ifrån er. Vi av det Gudomliga är mycket nöjda.

Oroa er inte för det som ni ännu inte gjort. Gratulera er för det ni åstadkommit. Gör en ansträngning för att inte jämföra er med andra som har sin egen resa mot upplysning. Hjälp varandra, dela insikter och vishet; detta är mycket välkommet. Men kom ihåg att DU är DU. Vad någon annan gör är inte en reflektion av vad du gör. Alla som har vaknat upp inför Ljuset är på sin egen resa som passar för dem. Det kommer att finnas likheter, men ingen kommer att ha exakt samma resa som ni.

Ni har Guds Nåd väl inne i era kärleksfulla hjärtan och ni visar det mer än ni tänker på. Var inte blyga med de många Guds vägar som ni har blivit. Låt dessa ”vägar” skina och uppmärksammas. Att vara Ljusets och Guds barn gör det självklart att bara VARA. Med det menas att ni ska vara den ni är. Se er i spegeln och se det jag nyss beskrivit. Linjerna som nu har ristats i ert ansikte är väl förtjänta. Jag ser inte en person av kött och blod, jag ser en person av andliga färger. Jag känner värmen av er kärlek och medkänslan som ni så lätt hyser för andra. Döm er inte så hårt, älska er själva i stället. Kärlek är alltid svaret och vägen, då det är den sannaste och renaste formen av vem och vad ni är. Ni är kärlek.

Medan ni tar er framåt på er egen personliga resa och rensar ut det ni inte behöver längs vägen, så kommer ni att släppa delar som inte längre har något annat ändamål än att hålla uppe tung, negativ energi. Lägg era rädslor och bekymmer hos mig, käraste. Jag hjälper er att bära era bördor och avlägsnar dem helt om ni bara ber om det. Ni är menade att leva ett glädjerikt liv, ett liv som inte är begränsat av rädsla och sådant som just haft den inverkan. Låt er ande stiga och springa fram i era hjärtan. Jag kommer att vara där med er, fira med er framgång mot fulländning. Ni behöver aldrig resa ensamma, och ni har inte gjort det hittills. Ni kommer att bli mer medvetna om de andar som följer er på vägen. Ingen tar illa upp för att ni inte känner till deras existens, de vet att ni kommer att göra det när ni är redo för det.

Det är en stor ära för mig att få denna möjlighet att nå ut till så många genom detta kära barn. Ni kommer att finna glädje och det blir lycksaligt. Det spelar ingen roll vart er resa tar er, håll fast i ert hjärta vem ni är.

Och så är det,
Ärkeängeln Tzadkiel genom Julie Miller.

svensk översättning: Inger Gunilla http://www.st-germain.se/



No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE