Vliegtuigcrash van de Germanwings op 24 maart 2015
(Dit is
deel I, net gehoord. Er is een deel 2 over dit onderwerp gekomen)
2015, 28 mrt.
Waar Kosmisch
Bewustzijn nu voor beschikbaar is, gaat u verder.
Dank u en welkom Bewustzijn om bij ons te zijn vandaag voor
de leden van Rainbow-Phoenix/publieke sessie van 28 maart 2015. Will
Berlinghoff is de Stem voor uw boodschappen, Joan Mills is de vraagstelster en
energiegever. De Wet van Licht, de Wet van Liefde, de Wet van Eenheid en de Wet
van Dankbaarheid zijn aangeroepen. Is er een openingsboodschap of een gebeuren
waarover u deze keer wilt spreken? Dank u.
Dat dit Bewustzijn
inderdaad over de zaak wil spreken van de Germanwings aircrash die pas geleden
heeft plaatsgehad. Omdat er een vraag is van een lid over deze zaak en omdat zo
veel anderen zich ook afvragen waar deze crash over ging, dat dit Bewustzijn
direct zal doorgaan met de vraag van dit lid over deze zaak.
Dank u. De vraag komt van Bojo. Hij schrijft over die
Germanwings aircrash, en hij schrijft: “niemand sprak over de twee militaire
vliegtuigen die het vliegtuig naar beneden escorteerden en wegvlogen toen het
was gecrashed. Van afstand werd het vliegtuig overgenomen, en lieten de piloten
hulpeloos achter en het ging de berg in, net zo als er op 9/11 vliegtuigen
werden overgenomen. Boeing had dit systeem verwijderd maar de Airbus 320 had
dit nog als deel van zijn equipment.” Uw gedachten over deze zaak, alstublieft.
Dat er inderdaad
kortgeleden beweringen waren dat er twee militaire vliegtuigen op een of andere
wijze betrokken waren bij deze crash, die het schijnbaar overnamen om minstens,
zeer ten minste, deelnemend op een of
andere wijze die schijnt aan te geven dat deze crash niet precies is wat het
schijnt te zijn. Natuurlijk is er geen officiële bevestiging dat er twee andere
vliegtuigen in de nabijheid waren van dat Germanwings toestel, of dat zij het
vliegtuig vergezelden tot aan het moment van botsing en toen vertrokken.
Dat dit Bewustzijn zegt
dat er inderdaad iets bij deze zaak zit. Dat deze factor niet iets is dat gaarne
zal worden toegegeven door een van de officials, want om dat te doen dat zou
vragen omhoog doen gaan over de officiële reden die werd uitgegeven over waarom
dit toestel crashte, de schuld werd nu gelegd op de Duitse co-piloot. Dat hij
op een of andere wijze gedeprimeerd was, suïcidaal was en dat hij de deur
afsloot voor de piloot, terwijl hij het toestel overnam en het in de berg liet
crashen.
Dit is het officiële
verhaal dat werd uitgegeven. Niet dat er twee toestellen, militaire toestellen waren
en dit Bewustzijn zou feitelijk stellen dat terwijl het verhaal loopt, dat het militaire vaardigheid was, maar dat het
niet gezien werd door dit Bewustzijn dat ze echt militaire toestellen waren,
maar eerder twee toestellen die gebruikt worden door bepaalde mensen met deze
technologie en dat ze dit heimelijk gebruiken. Dat dit gelijk soort toestellen
en voertuigen werden betrokken bij andere gebeurtenissen zoals de Maleisische
airliner dat een jaar geleden vermist werd. Dat het geen strikt gesproken
militaire toestellen waren die vliegen voor het leger van een natie, maar dat
deze ontwikkelde toestellen eerder gebruikt werden.
Toch raakt dit
Bewustzijn verward in deze zaak, want Het wilde verder gaan over het excuus dat
publiekelijk werd vrijgegeven, en dat dit Bewustzijn er dit van wil zeggen: dat
het best curieus is dat dit verhaal minder dan 48 uur na de crash naar buiten
werd gebracht, vrijgegeven aan een New Yorkse krant en dan door de Franse
Aanklager ambtenaar in een heel korte tijd nadat het ongeval gebeurde.
Dat dit ongekend is. Er wordt door dit Bewustzijn niet gezien
dat het normaal is dat een feitelijke reden voor een dergelijke crash zo snel
zou worden uitgegeven. Daarom moet men zich afvragen “waarom is dit verhaal
zo snel naar buiten gebracht, de schuld gevend aan de Duitse co-piloot Lubitz
voor deze crash, en het op zijn schouders te leggen, zeggend dat hij in de war
was en suïcidaal”? Het heeft zeker de aandacht van de wereld getrokken en nu
weet iedereen het excuus dat werd gegeven als het “officiële verhaal” dat de
Duitse co-piloot suïcidaal was, dat hij nooit had mogen vliegen, dat hij zes
jaar geleden stopte in zijn training, wat natuurlijk aangeeft dat er iets
psychologisch fout zat met hem. Deze man is gebruikt als een zondebok, Andreas
Lubitz, de naam ten slotte, de familienaam niet duidelijk gezien, dat de Duitse co-piloot gebruikt werd als
een zondebok, iemand dit de schuld krijgt van dit ongeluk, dus hoeft men
niet verder te kijken, het was de Duitse co-piloot die dit deed.
Velen zullen niet open
staan voor een alternatieve verklaring, want het officiële verhaal dat werd
gegeven zegt dat het zo is. Maar opnieuw zegt dit Bewustzijn dat het ongehoord
is, de snelheid waarmee de reden voor de crash openbaar werd gemaakt. Bij
normaal onderzoek, zelfs als er verdenking is van wat de oorzaak van de actie
was, is het niet normaal zo dat de verdenking zo snel wordt gemaakt, en dan zo
snel aan het publiek wordt gegeven. In het licht hiervan, hoe snel dit verhaal
in een officiële versie naar buiten kwam, men moet zichzelf afvragen: waarom is
dit zo, waarom hebben zij een dergelijk verhaal zo snel vrijgegeven?
Dat dit Bewustzijn zegt het is een “valse vlag” gebeuren en
het werd gemanipuleerd, zoals de meeste valse vlaggen worden gemanipuleerd
schijnbaar is dit wat de reden is en er is geen noodzaak om dieper te kijken en
om verdere vragen te stellen. Het is duidelijk dat Andreas Lubitz degene was
die het vliegtuig met opzet liet crashen en hem en 149 anderen uit beeld
bracht.
Dat er bij dit incident
veel meer achter steekt dan het eerst scheen. Er zijn natuurlijk de verhalen
van de 16 schoolkinderen en hun leraren, de twee operazangers, de
sportverslaggevers uit Kroatië, waar vandaan ze ook kwamen, andere passagiers
die in de aandacht werden gebracht voor het sympathieke effect van een
dergelijke tragedie. Maar dit Bewustzijn
zegt dat er een in het vliegtuig zat die een figuur was … dit Bewustzijn kiest
Zijn woorden zorgvuldig, dat belangrijk was, iemand die bepaalde informatie
had, iemand die deze informatie kon hebben vrijgegeven en grote schade zou
veroorzaakt hebben aan bepaalde mensen van de elite en bepaalde naties zoals
Amerika.
Dat deze persoon het
ware doel was. Dat het niet onbekend is dat een toestel word vernietigd bij
crashes, om te doden, om een of twee of diversen aan boord te vermoorden, die
problematisch kan bewijzen te zijn voor de Machten Die er Zijn, voor een natie,
zoals Amerika, of de UK en er wordt gezien dat er een passagier aan boord was
die bepaalde informatie had die kon worden vrijgegeven en er wordt gezien dat
er verdenking was dat deze mens klaar stond om deze informatie vrij te geven wat
zeer in verlegenheid brengend zou zijn voor de Machten Die er Zijn, voor
Amerika, en voor hun plannen en voor hun heimelijke operaties. Daarom was het
nodig om deze ene te elimineren, iemand wiens naam niet officieel werd
vrijgegeven, omdat het geen publiek belang was, zoals degenen die wel werden
aangekondigd, zoals de kinderen, de 16 schoolkinderen uit Duitsland en de
operazangers, enz.
Dat dit Bewustzijn ook
wil zeggen dat als er zo’n gebeuren plaats vindt, er vaak veelvoudige redenen
zijn waarom een dergelijke actie wordt ondernomen. Dat dit Bewustzijn heeft bekend gemaakt, heeft gedeeld dat het is
gezien dat er minstens een was die een bedreiging was voor bepaalde officials,
bepaalde machten die moesten worden geëlimineerd, maar er was ook nog een reden
om deze Duitse airliner te treffen, deze dochter van Lufthansa, deze compagnie
bekend als Germanwings. Dat het een boodschap was aan kanselier Merkel, de
Duitse leider.
Dat in de kortgeleden
tijd Duitsland heeft gekeken om, wat de Westerse Naties zijn te verlaten, de
machtsgroep van Amerika en de UK, dat het naar Rusland heeft gekeken. Ze hebben
gekeken naar de BRICS Bank die in de formatie zit om zichzelf te her-verbinden
weg van de oligarchie van macht die er bestaat, die zo lang aan de macht is
geweest, en om zichzelf te her-verbinden met de nieuw opduikende naties,
Rusland en China specifiek.
Dat dit Bewustzijn zegt
dat het doen crashen van de Duitse airliner een schot was naar de boeg van
Merkels schip. Die was bedoeld om een heel duidelijke boodschap te sturen dat:
“wij inderdaad kunnen overnemen, we kunnen inderdaad jullie vliegtuigen laten
crashen zelfs in die waarin jullie vliegen als je je niet conformeert, als je
niet samenwerkt.” Deze boodschap ging helemaal niet verloren voor Merkel of aan
een ander van de EU leiders die erover nadenken, net als Frankrijk ook nadenkt
om een sterkere verbinding te krijgen met Rusland en China. Aldus, opnieuw dit
was een waarschuwing aan de leiders van Frankrijk en Duitsland, Duitsland
specifiek.
Dat met de woorden van
het feitelijke gebeuren zelf, in termen van de beschuldiging dat de Duitse
piloot alleen verantwoordelijk was voor dit gebeuren, dat hij gestoord was, dat
hij suïcidaal was, dat hij dacht dat hij een heel vliegtuig zou wegnemen om
zijn behoefte om zijn leven te beëindigen – als je er naar kijkt is het een
absurditeit. Deze man liet geen indicatie achter dat hij zo gestoord was, zo
suïcidaal en natuurlijk ook de indruk dat via de nieuwsverslagen werd gegeven,
dat hij in een dergelijke staat was.
Maar nu wordt snel
informatie vrijgegeven wat schijnt aan te geven dat dit zo was. Er is zelfs
gerapporteerd dat door zijn huis te onderzoeken, dat er bepaald bewijs werd
gevonden inclusief een brief die hij schreef, die was verscheurd en in de
papier mand was gegooid. Dit Bewustzijn
wil allen en iedereen vragen die zulke rapporten zou horen dat ze niet in de
overtuiging springen DAT het zo is omdat het op CNN werd gerapporteerd of op
een of andere nieuwspagina; maar om vragen te stellen,
of om je dat af te vragen.
Dit is, zoals dit
Bewustzijn al heeft gesteld, een valse vlag gebeuren. Dat het doel en bedoeling
van hen aan de macht, behalve om hun boodschappen aan Merkel te sturen, door
dit vliegtuig te beheersen in de eerste plaats en het te laten verongelukken,
dat liet zien dat ze een vlucht kunnen overnemen, en dat is ook om verder het
geloof in het denken van het publiek te creëren, het gemanipuleerde denken van
het publiek, het geloof dat als er nieuws wordt verteld, dit correct is, 100%
correct is. Dit Bewustzijn zegt het is niet 100%. Dit gaat over manipulatie,
het gaat over propaganda, het gaat over de beheersing van het denken van de
massa’s over dat wat op het nieuws is gegeven versus om je die rapporten af te
vragen, om neutraal te zijn, een observator te zijn bij deze gebeurtenissen
zodat men zijn eigen denken kan opmaken.
Wees je bewust in de
volgende dagen als er meer rapporten komen over de co-piloot. Wees je bewust
dat er hier verborgen agenda’s zitten en om gewoon die rapporten te geloven die
op tv zijn of in de kranten, want die zijn er en uiteindelijk zullen “zij” niet
liegen tegen iemand die niet goed genoeg is.
Er zijn veel valse vlag
gebeurtenissen die in deze tijd worden uitgevoerd. Het is specifiek belangrijk
nu om neutraal te zijn, om de waarnemer te zijn, om vragen te stellen, zodat
iemand kan beginnen te zien wat er wordt gepresenteerd als kletskoek, niet
toevoegend, geen zin hebbend op bepaalde niveaus.
Als men dit vermogen ontwikkelt om vragen te stellen, om
neutraal te zijn en om de waarnemer te zijn, dan worden andere valse vlaggen als
ze gebeuren, meer duidelijk. Deze specifieke valse vlag is
niet zo duidelijk omdat het geen element bevat van jihadistisch terrorisme. Het
schijnen de daden te zijn van een eenzame man die mentaal niet gezond was en
natuurlijk is er dat element van de schok door een dergelijke daad, de massa
moord van 149 anderen, baby’s en kinderen erbij ingesloten. Dit laat het denken
falen, dit laat het medelevende hart van de meeste menselijke wezens in de war
brengen, en de meesten willen antwoord vinden, weten waarom dit gebeurt en
worden dan gedwongen door de reden waarom: het was de daad van een gestoord
individu. Dit is een door tijd geëerde manoeuvre van de Machten Die er Zijn: de
ene aparte gunman het ene aparte eenzame individu die zijn aanval heeft
uitgevoerd, dus hoef je niet verder te zoeken, als men dit accepteert als waarheid.
Maar in dit geval is dit niet geheel de waarheid.
In de tijd van dit
gebeuren dat genoemd wordt de gestoorde daden van die ene mens, waren er
anderen die bezig waren met daden tegen dit toestel, tegen de piloot. Dit
Bewustzijn begon met te bevestigen dat er twee vliegtuigen waren, twee
toestellen die met het vliegtuig meevlogen. Dat dezen de technologie hadden die
de co-piloot veroorzaakten om op die manier te handelen zoals hij deed. Dat dit Bewustzijn duidelijk wil zeggen:
het was een geval van mind-controle door technologie en door technologie,
gelanceerd door de twee toestellen die in tandem vlogen met de Duitse airliner.
Die technologie werd gebruikt op de co-piloot welke hem neutraliseerden,
zoals je wilt, hem niet doodden maar zijn vermogen wegnam om duidelijk over
zaken te denken, die hem tot een denk-drone maakten, een drone door
mind-controle van degenen wier bedoeling het was om het vliegtuig te laten
crashen, om het individu aan boord te elimineren die problematisch was en een
gevaar voor hen, om Merkel en de andere EU leiders duidelijk een boodschap te
geven om zich niet te bemoeien met de Machten Die er Zijn en om een reactie te
scheppen in het massa-denken van de mensheid tegen zulk een gebeuren, zo’n daad
als dit.
Dat in de technologie
die werd gebruikt, wat daar gebeurde toen de piloot de cockpit verliet, dat het
apparaat zoals je wilt, de co-piloot tot een denkloze drone werd gemaakt dat
dit werd toegepast. Dat hij, de co-piloot opstond, de cabine deur op slot deed,
zodat de piloot niet meer binnen kon komen en toen verder ging om de
hoogtecontrole buiten werking te stellen welke het vliegtuig op het niveau zou houden waarop
het vloog, zodat dit begon te dalen, vanaf waar het zat. Dat rapport werd
gemaakt door zijn ademhaling te horen, maar geen commentaar, hij sprak geen
woorden. Dit kwam doordat hij, bij wijze van spreken, dat hij onder controle
werd gehouden, hij werd onder controle gehouden ( in check gehouden). Hij werd
weg geraderd als een denkend rationeel menselijk wezen, die gewoon iemand werd
die dacht dat hij nog het vliegtuig vloog en realiseerde zich niet, ook al werd
er op de cabine deur gebonsd en werd geschreeuw van de piloot gehoord, dat hij
iets verkeerds deed. Dit Bewustzijn zegt dat Andreas Lubitz, de Duitse
co-piloot dacht dat hij het vliegtuig correct vloog, hij zag niet dat hij de
controles had losgekoppeld en het protocol om te dalen had geactiveerd op een
onjuiste tijd.
Dat hij zich gewoon niet
bewust was, niet bewust dat dit is wat hij gedaan had en in zijn waarneming kon
dit een gehypnotiseerde staat genoemd worden, was hij onder de illusie en in
het geloof dat hij het vliegtuig correct had gevlogen. Hij was verder af
geblokkeerd om het geluid te horen van iemand anders die probeerde in de cabine
te komen. Hij was gewoon in die gehypnotiseerde transachtige staat waar hij
dacht dat hij het vliegtuig vloog. Er
wordt niet gezien door dit Bewustzijn dat dit een opzettelijke daad was van de
co-piloot om het vliegtuig opzettelijk te crashen tegen de bergwand, om hemzelf
en de gehele vliegtuig lading passagiers te doden.
Natuurlijk is dit
Bewustzijn zich bewust dat wat hij hier zegt controversieel is en het bewijs
tegengaat dat in deze tijd wordt geleverd, zoals ook de schuld van dit
individu. Het is de keuze van elk individu om hun eigen denken op te maken over
wat er misschien is gebeurd. Men kan inderdaad de rapporten geloven die zo snel
werden gegeven die de schuld aan de co-piloot geven als zijnde de waarheid, en
er is geen reden om dit te betwijfelen, want uiteindelijk… waarom zouden
openbare ambtenaren tegen het publiek zelf liegen? Het moet zo zijn als
gerapporteerd dat deze man suïcidaal was, en dus het oordeel maken over een
onbekende man voor hen en aan elk individu die dit rapport heeft gehoord.
Daarin ligt dus het
gevaar natuurlijk om de rapporten gewoon te accepteren die worden gegeven, de
verklaringen die door die autoriteiten worden gegeven die ons leren, dat mensen
geleerd worden die eerlijk zijn om die te geloven, dat ze nooit zoiets zouden
doen, nooit tegen de mensen zouden liegen. Maar in de laatste tijd, vanwege de
vele valse vlaggen die er gebeurd zijn sedert het begin van dit jaar 2015, is
het duidelijk dat er veel liegen gebeurt, veel cover-up (verbergingen)vindt er
plaats en dat dit weer een ander geval is van cover-up en bedrog en een valse
vlag gebeuren. Maar het is aan ieder mens om hun eigen beslissing te maken.
Meer informatie over de
diverse internet bronnen zullen in de volgende dagen en weken worden
gepresenteerd. Het is weer de verantwoording van iemand die naar deze zaak
kijkt om te besluiten wie er de waarheid vertelt en wat zelfs de waarheid is.
Alles wat dit Bewustzijn
kan zeggen is dat deze air crash en de verklaring erover, het leggen van de
schuld is op de schouders van de zondebok/co-piloot en een klassiek bedrog zijn
die bedoeld is om iemands aandacht van de mogelijke waarheid af te halen, om te
geloven dat wat waarheid en wat cover-up is. Dit is zo vaak gedaan in het
verleden en dit is weer een volgend voorbeeld, een tragisch voorbeeld voor
degenen die hun leven verloren hebben, tragisch voor die onschuldige co-piloot
die tot zondebok werd gemaakt om hiervoor de schuld te krijgen. En opnieuw,
velen zullen niet geloven waarover dit Bewustzijn vandaag heeft gesproken, dat
ze liever CNN willen geloven en de openbare ambtenaren die de reden van dit
ongeluk verkondigen.
Maar dit Bewustzijn
vraagt allen en iedereen om eenvoudige vragen te stellen: waarom is het dat
deze informatie zo snel naar buiten kwam, wat totaal tegen de normale
gedragslijn ingaat om bewijzen te verzamelen en om zulke aankondigingen niet zo
snel te maken? Kijk naar de informatie die wordt gepresenteerd en vraag: wie
wordt hier het best gediend? Wie heeft
hier voordeel? Denk er altijd aan dat er diegenen zijn die voordeel hebben bij
dergelijke gebeurtenissen, en het is normaal dat die het gebeuren beheersen en
de rapportage ervan; de rapportage van dat wat het bewijs is, wat in feite een
cover-up is.
Dat dit gebeuren, zo
tragisch als het is, een cover-up is, een valse vlag is met andere motieven
erachter dan die wat de publieke pers, de media zullen brengen en het is daarom
de verantwoordelijkheid van iemand die deze informatie krijgt, om die
informatie op te nemen om neutraal te zijn, om de waarnemer te zijn, om vragen
te stellen en om bereid te zijn om anders naar dingen te kijken dan wat hen is
verteld hoe ze zijn.
Dat in deze tijd, dit
het antwoord voltooit op deze vraag over Germanwings, het toestel dat zo
tragisch gebruikt werd om andere doelen te bereiken dan de veronderstelde
doelen, dat die zo ver verwijderd zijn van hoe normale mensen denken, hoe het
publiek zulke zaken begrijpt dat het ondenkbaar is voor de meesten dat een
toestel zoals dit toestel, op deze wijze kon zijn gebruikt zodat 150 mensen
werden vermoord op deze manier, gewoon om de prioriteiten en behoeften van een
paar te dienen.
Maar, terug kijkend, is
dit niet zoals het altijd is? Het is tijd om jezelf te bevrijden op de wijze
van je af te vragen, op de manier van waarnemer te zijn, op de wijze van
begrijpen dat wat de waarheid beweerd wordt te zijn niet altijd de waarheid is
van de situatie en van de zaak.
Dit Bewustzijn stuurt
Zijn energieën naar degenen die hun leven hebben verloren bij deze situatie.
Het zendt Zijn energieën naar de velen die lijden door dit gebeuren, en het
Zijn energieën naar de velen die proberen dit gebeuren te begrijpen, die
gevoelens hebben dat het niet precies zo is zoals het schijnt, maar niet
begrijpen wat hier echt aan de hand is. Dat dit het antwoord op deze vraag
voltooit.
Dank u Bewustzijn. Er is een observatie, die echt
verdrietig en spijtig is dat ze de co-piloot zouden afranselen en de reputaties
van de piloot door wat ze zeggen op het nieuws op CNN en ergens anders. Dat is
echt erg. Weet u, hun families hebben al genoeg te stellen om met zoiets zoals
dit om te gaan.
Het is niet alleen
verdrietig, het is misdadig. Maar het is ook de manier waarop deze mensen
werken. Om een zondebok te hebben is een standaard techniek, dat er iemand de
schuld moest krijgen zodat het focus en de aandacht weggehaald wordt bij de
echte redenen of mogelijke echte redenen, het is klassiek. Die toneel illusionisten doen dat altijd, en
sturen de aandacht verkeerd naar de linker hand terwijl de rechter hand doet
wat het moet doen om de truuk te laten werken, om het denken van de waarnemers
te bedriegen in het gehoor die denken dat ze de daden van de linker hand zien
maar in feite worden ze afgeleid om te zien wat de rechter hand doet.
Dit is klassiek en
fundamenteel voor valse vlag operaties, voor gebeurtenissen die bedoeld zijn om
de mensen te misleiden en voor de gek te houden, welke helemaal niet geëerd of
gerespecteerd worden. In dit geval spreek het Bewustzijn over de mensheid zelf,
over de mensen van de planeet, die gezien worden als dwaas en enig medeleven of
consideratie niet waard zijn, maar alleen gebruikt worden om de behoeften en
middelen van hen aan de macht te gebruiken, de elites, de cabal, zij die
Archontisch zijn, zij die voelen dat zij de meeste belangrijken zijn en alle anderen
niet. Dit houdt piloten in wier reputaties vernietigd worden, wie zondebokken
worden door de beschuldigingen die tegen hen gemaakt zijn waartegen zij zich
niet kunnen verdedigen. De co-piloot kan zichzelf niet verdedigen, de wereld
zal denken dat hij een gestoord mens was die massa moord pleegde. Maar dit is
weer heel typisch voor degenen die deze gebeurtenissen gebruiken en die zondebokken
en de slachtoffers om hun eigen doelen en bedoelingen te bereiken.
Dit Bewustzijn heeft
informatie voorzien van sommige zaken die niet werden begrepen, niet
gerapporteerd. Het is aan ieder mens om duidelijk te zien, hoe die mensen het
spel spelen, hoe ze reputaties kunnen nemen en ze afranselen, hoe ze levens
kunnen nemen, honderden vernietigen, duizenden langs hun pad en het doet hen er
helemaal niet toe. Als ze dat deden zouden deze gebeurtenissen nooit plaats
vinden.
Met hun manier van
denken, het bezit, de pionnen die de mensheid zijn, die zijn hun eigendom, om
mee gedaan te worden zoals ze willen. Er is geen consideratie over de
heiligheid, de onschendbaarheid van het menselijke leven. Ze zien mensen als
vee dat naar de slachtbank wordt geleid wanneer zij ook maar willen, om te
gebruiken zoals ze willen. Het
afranselen van maar een paar is betekenisloos voor hen, net als het nemen van
leven, duizenden levens, dat heeft ook geen betekenis. De enige betekenis die
voor hen geldt is ; promoot en brengt dit de agenda’s vooruit? Brengt het
afleiding en haalt het de aandacht weg naar dit of dat? Stuurt het een
boodschap aan degenen aan wie zij een boodschap willen zenden?”
Dit zijn de
overdenkingen van degenen die zo veel levens willen opofferen, maar zij hebben
dit al duizenden en duizenden jaren gedaan. Waarom zou de reputatie van een of
twee mensen ook maar het minst voor hen wat doen?
Dit Bewustzijn vraagt
of er nog meer vragen zijn van de presentator.
Nee, de vragen die ik had over mind-controle en of de
piloot in feite uit de cockpit was buiten gesloten, zoals werd gezegd – en ik
weet niet zeker of u wat over dat laatste hebt gezegd.
Daar werd iets over
gezegd dat de piloot inderdaad was buitengesloten. Dat de co-piloot toen hij
eenmaal werd getriggerd en overgenomen, zoals je wilt, toen hij eenmaal was
gehypnotiseerd en in een transachtige staat werd gezet, de piloot had
buitengesloten. Er is een mechanisme in de cockpit, de knop die de deur naar de
cockpit kan sluiten, die was neergedrukt, dat werd gebruikt door dit
geautomatiseerde individu, deze geest vervoerde
co-piloot. Maar hij was zich niet
bewust gewaar dat hij was geprogrammeerd om dit te doen of dat hij dit helemaal
deed. Het is alsof zijn denken een andere werkelijkheid zag dan dat wat er zich
feitelijk afspeelde.
Hierin zit niet zoals
de toneel hypnotiseurs die hun subjecten kunnen hypnotiseren zodat ze, die
subjecten, denken dat ze dit of dat zien. Anderen die niet worden
gehypnotiseerd, die begrijpen dat het gewoon een beval is dat aan hen werd
gegeven, dat ze interpreteren als hun werkelijkheid, dat ze dit kunnen zien,
hier getuige van zijn. Ze kunnen er over lachen, want het wordt gebruikt als
een toneelspel, maar een veel duisterder en ernstiger manier, dat als het
onderbewuste denken wordt gehypnotiseerd, als de technologie, de ontwikkelde
technologie die hier in dit geval werd gebruikt, wordt aangezet, dat het
individu in deze trance staat, in deze staat van hypnose zal geloven dat ze
precies het juiste doen.
De co-piloot geloofde
dat hij het vliegtuig normaal en correct vloog, maar natuurlijk waren de
bevelen die hem werden gegeven, en die naar hem toe werden gestraald, zoals je
wilt, via de technologie aan boord van de vliegtuigen die in tandem met het
toestel vlogen, niet verbaal. Het was in een diepe mentale staat en inderdaad
voelde en dacht en geloofde Andreas, de co-piloot dat hij het vliegtuig in een normale vlucht
vloog, zoals hem werd geïnstrueerd te doen. Hiermee moet Bewustzijn dit
duidelijk maken, omdat hem werd geleerd te doen bij zijn instructies om te
vliegen.
Der instructie die hij
kreeg in die tijd, uit de toestellen die in tandem met hem vlogen, was
tegengesteld aan de vlieg instructies, de training die hij had gekregen en het
was alleen doordat hij werd overgenomen, zoals je wilt, dat hij deed wat hij
deed, zich niet realiserend of begrijpend dat hij dit deed, maar eerder ziend
dat hij het vliegtuig gewoon vloog en aanpassingen maakte. In zijn denken, in
zijn bewustzijn vloog hij het vliegtuig correct. Het feit dat hij niet de
piloot buiten kon horen bonzen op de deur om binnen te kunnen komen, was geen
factor voor hem. Dat was geblokkeerd dus hij kon dat niet horen en hij voerde
gewoon uit zoals hem dat geleerd was te doen. Hij pleegde geen daad van massa
moordenaar, hij vloog gewoon het toestel zoals hem dat geleerd was te doen. En
dat hij inderdaad dacht dat hij deed en in plaats hiervan begon het vliegtuig
te laten dalen, werd door hem niet waargenomen, noch begreep hij dat hij zoiets
deed.
Juist, precies. Als dit ooit naar buiten komt, zouden grote
verontschuldigingen naar beide familie moeten gaan, dat het absoluut niet hun
fout was.
Maar wat dan over
inderdaad verontschuldigingen aan ieder slachtoffer van dat toestel, aan boord
van dat vliegtuig?
Ja, maar die zouden worden ingesloten natuurlijk.
Wat dan met
verontschuldigingen aan degenen die pas in Parijs werden gedood bij dat valse
vlag gebeuren of in Australië of Canada, wat dan voor de slachtoffers van 9/11.
Wat met de slachtoffers van alle oorlogen die ooit gevochten zijn voor de paar
met een verborgen agenda?
Dat natuurlijk de
families die nu hun geliefden zien beschuldigd worden op een wijze, specifiek
die co-piloot, dat dit tragisch is, maar het gaat om degenen die voor
honderden, zelfs duizenden jaren tegen hun zondebokken hebben gehandeld, hun
slachtoffers, degenen die duizenden, miljoenen keren en meer hebben gehandeld.
Inderdaad is het
verdrietig dat de familie van die Duitse co-piloot dit gewicht moet dragen dat
hun zoon zoiets gedaan kon hebben als ze weten dat hun zoon niet in staat was
om zoiets te doen. Toch is het gewoon
weer een voorbeeld van hoe degenen aan de macht de mensheid gebruiken, hoe ze
bereidwillig en voor hun eigen bedoeling, voor hun eigen agenda’s niet een,
niet enkelen, niet honderden maar letterlijk duizenden, zelfs miljoenen
opofferen om hun doelen te bereiken.
Ja, inderdaad.
Dat dit Bewustzijn wel
kon doorgaan met dit thema, maar Hij voelt dat Hij deze keer meer dan genoeg heeft
geboden en daarom stelt Hij voor dat deze vraag nu tot voltooiing komt.
Dank u Bewustzijn. De informatie werd zeer gewaardeerd en
het zal alles in perspectief helpen zetten. Dank u.
Deel 2 volgt later ….
(vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl )
No comments:
Post a Comment