Followers

Labels

Monday, July 6, 2015

Romîna -- Îngerii prin Ann Albers Dragostea vrea sa va iubeasca 27-06-15



Îngerii prin Ann Albers
Dragostea vrea sa va iubeasca
27-06-15

Dragii mei prieteni, va iubim foarte mult.

În fiecare moment al vietii voastre aveti o alegere de facut – sa va aliniati cu iubirea sau nu. Puteti permite rîurilor harului sa curga prin inima voastra si sa va deplasati cu aceasta energie, sau puteti încerca sa controlati fluxul si prin urmare sa îl reduceti. În fiecare moment puteti permite harului lui Dumnezeu sa va conduca la o realitate mai fericita, sau puteti încerca sa controlati rezultatele vietilor voastre. A se baza pe ‘’Dumnezeu’’ este a se baza pe ‘’Iubire’’, si Iubirea vrea sa curga în fiecare domeniu al vietii voastre.


Sa presupunem, de exemplu, ca nu sunteti siguri cum sa platiti facturile. Puteti sa va stresati, preocupati, sa va zmulgeti parul, sau puteti sa spuneti , ‘’ Bine, Doamne, ce urmeaza ? Si acum cum este ? si apoi sa va coborîti în inima voastra si sa faceti ceea ce veti gasi acolo, acum. Presupuneti ca simtiti, ‘’Bun, eu vreau doar sa iau un pui de somn, dar nu stiti cum sa platiti facturile’’. Dragilor, odihniti-va. Aveti încredere ca în timp ce sunteti adormiti, Dumnezeu care da ideile, va veni. Poate reusiti sa obtineti odihna de care aveti nevoie pentru a lucra mai mult. Poate pur si simplu va veti trezi cu o mai mare credinta si  energie, pentru ca îngerii vostrii sa poata sa va ajute mai usor.

Sa presupuneti ca doriti o relatie în viata voastra, fie un nou copil, un prieten, sau un partener. Puteti sa faceti lucruri care nu sunt în inima voastra, sau puteti sa sapati în inima voastra si sa aveti încredere în iubirea care conduce creatia. Întrebarea nu va fi niciodata, daca Dumnezeu doreste sau nu, mai multa iubire pentru voi. Dumnezeu este iubirea. Iubirea Divina vrea sa se înalte în voi si sa se reverse în fiecare domeniu al vietlor voastre. Este ceea ce sunt ei cu adevarat. Oferiti-va acesteia. Poate veti încerca sa aveti un copil, relaxati-va si bucurati-va de relatia voastra, si brusc corpul vostru va permite ca aceasta frumusete sa apara. Poate ca nu mai încercati, si primiti un nou ghid. Poate opriti încercarea de de a gasi un partener, si doar va bucurati de viata voastra, în timp ce apare partenerul potrivit. Oferinduse la ceea ce cu adevarat simtiti, este alegerea cea mai iubitoare în fiecare moment, si nu veti putea evita sa atrageti si mai multa dragoste, si în multe forme.

Iluziile controlului sunt adînc înradacinate în realitatea umana. Exista o notiune ca trebuie sa controlati adevaratele dorinte ale inimii voastre, sau nu supravietuiti. Exista o credinta profunda ca trebuie sa reusiti ca altii sa va iubeasca, avînd iubirea lor. Exista o credinta larg acceptata ca trebuie sa va protejati, mai degraba decît sa ramîneti legati de siguranta iubirii lui Dumnezeu. Si în timp ce exista momente în care sunteti condusi sa faceti lucruri care sa va ajute sa supravietuiti, sa va bucurati de lucrurile care va fac sa fiti mai atractivi si sa luati masuri de precautie pentru ca cereti si sunteti condusi sa fiti în siguranta, este mult mai cordial si productiv sa faceti lucruri bazate pe dragoste decît pe frica.

Daca continuati alegînd dragostea, cu cel mai bun din abilitatea voastra la moment, atunci viata voastra va începe sa se transforme. La urma urmei, Dragostea vrea sa va iubeasca.

Dumnezeu sa va binecuvînteze . Va iubim foarte mult.
Ingerii.

Mesajul lui Ann

Buna ziua tuturor.
Este o conceptie foarte usoara a se oferi inimii în fiecare  moment, si un examen întreg de a de-zînvãta toate programele noastre vechi, si a ne permite acest flux natural de viata. Am lucrat dur în ultimul timp în proiecte pe care cu adevarat le iubesc – cu clientii, cu buletinele, publicatiile în Facebook, show-ul de la internet, si acum ma gasesc în pozitia de a face transmisiuni de vindecare, eventual la internet. Este un act de malabarism. Dar cînd caldura a început sa vina, m-am gîndit, ‘’Draga Doamne, vreau sa ma bucur de aceasta vara de asemenea. Vreau zile de odihna. Vreau timp pentru  a face toate aceste proiecte care sunt pasiunea mea, si sa continui simtind ca traiesc o viata echilibrata. Nu am idee cum, dar Tu ai. Ajusteaza viata mea. Ajusteaza inima mea. Ma ofer întelepciunii tale. Aleg sa cred, pentru a putea primi. ‘’

Am facut aceasta rugaciune acum o luna. Deodata am simtit urgenta imediata de a separa un sfîrsit de saptamîna în calendarul lunii Iunie, si a ma pregati  ca si cum as fi avut unele zile libere. Nu am stiut de ce, dar am facut-o. Nu avea sens, pentru ca asteptasem sa filmez show-urile mele. Cu toate acestea, cînd primesc aceste senzatii, am încredere.

Înainte Facebook al meu, si buletinele mele. Trei zile înainte de data, nu primisem niciun ghid de unde aveam sa merg sau ce sa fac. Doua zile înainte, ghidul a sosit. Un client caruia îi multumisem mult, deoarece î-mi daduse niste bilete de avion gratis, si deodata am stiut ca puteam sa petrec doua zile într-o excursie la plaja. Am avut încredere ca asteptînd avem sa obtin zborurile. Am avut încredere inclusiv ca în timpul verii aveam sa gasesc o camera disponibila si o masina. Doua ore dupa aceea, un cupon pentru inchiriere si masina, au sosit prin e-mail. Un mic motel sa prezentat atentiei mele. În ore aveam programata o calatorie la plaja. Nu trebuie sa spun ca am reusit sa obtin zborurile … de fapt exista o poveste minunata despre asta, pe care o voi împartasi într-un bulletin viitor.

Dupa doua zile de odihna, desteptîndu-ma înca la ora 3am, pentru a zbura devreme, jucîndu-ma toata ziua, timp de doua zile, si dupa aceea zburînd acasa, am simtit ca avusesem o vacanta mare de vara, înainte ca vara sa fi venit macar. Ma simt întinerita si cu mai mult pentru a oferi. A fost iresponsabil din partea mea sa-mi iau un timp liber in momentul respectiv, de acord cu standardele conventionale, dar în raspuns complect necesitatilor sufletului meu de a ma ancora dupa o munca exaustiva, si pentru a ma reîncarca, înainte de a ma pregati pentru seria urmatoare. Asa ca în timp ce se pare ca este ilogic sa se asculte inima, daca aveti încredere în Dragostea care vrea sa va iubeasca, avînd încredere, se deschid cele mai bune posibilitati din acele pe care vi le puteti imagina.
Va iubesc pe toti. Sa aveti o saptamîna binecuvintata.

Ann
 @Ann Albers. Toate drepturile rezervate.

 http://img2.blogblog.com/img/icon18_edit_allbkg.gif


Translator : Star Child

No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE