Followers

Labels

Wednesday, September 23, 2015

Romîna -- EXERCITII SIMPLE PENTRU DRUMUL NOSTRU: Conexiunea cu Eu-l nostru Superior



EXERCITII SIMPLE PENTRU DRUMUL NOSTRU
(Din Cartea - A Trai în Univers – de Matías De Stefano)



Noi suntem compusi din multe entitati, entitati libere, dar care apartin unui motiv comum. Fiinta noastra este compusa din diferite entitati cosmice, din care cele mai importante sunt trei: Eu-l Personal, Eu-l Intern si Eu-l Superior, ceva pe care îl numim mai comum: Corpul, Sufletul si Spiritul, în aceasta ordine.

Multi încearca sa se conecteze cu Eu-l Superior, pentru a putea gasi conexiunea cu Adevarul si cu tot Universul, însa trebuie sa tii seama ca nu este suficient doar meditar catre ceruri …

Persoana noastra, este ca un lant de angrenaje, trebuie în primul rînd sa echilibram si sa actionam una din partile cele mai puternice, sau dense, pentru ca sa putem sa mobilizam pe cele mai subtile. Deci, putem sa atingem mult mai bine conexiunea noastra cu Eu-l Superior numai daca lucram mai întîi cu Eu-l nostru Personal (cu alimentarea, exercitiile, sanatatea, respiratia) si Eu-l nostru Intern (cu respiratia, solutia si expresia emotiilor, realizarea lucrurilor pe care dorim sa le facem, si noi le împiedicam: hobbies, dorinte). O data mobilizate aceste angrenaje, va fi mult mai usor sa gasim conexiunea noastra Suprema. Va sfatuiesc sa lucrati în primul rînd cu cele doua anterioare, înainte de a folosi pe cea mai îndepartata, trebuie sa stim ca duhul-spiritul coboara atunci cînd lumina se gaseste în materie, si aici, lumina se genereaza cu libertatea, bucuria, placerea, echilibrul de a da si a primi, alimentatia correcta, si toate aceste lucruri care mentin Sufletul nostru fericit, în comuniune cu Corpul, sunt acelea care fac ca Spiritul sa nu se îndoiasca de a se conecta cu Personalitatea noastra.

Dupa ce am gasit o rutina fara rutina (adica, a alimenta mintea cu situatii noi constante, cum ar fi: a nu merge mereu la lucru pe acelasi drum, a cauta un hobbie si al !realiza!) pe care putem sa le aplicam în vietile noastre, îmbunatatind alimentatia noastra si activitatea física a noastra ( fie mergînd, respirînd sau exercitîndu-se…), si o data ce am rupt de asemenea cu vechile noastre credinte, si ne lansam în situatii emotionale noi, realizînd calatorii neasteptate, cunoscînd persoane în alte ambiente, fara ca sa va privati de nimic, lasîndu-va sa fiti luati de catre circumstante, sau cautînd momentul optim (care este acesta chiar), pentru a realiza ceea ce stiti ca va face fericiti, însa pe care nici o data nu ati îndraznit sa o faceti … dupa ce veti realiza toate acestea pe care le-am enumerat anterior, suntem gata pentru a începe sa ne conectam cu Eu-l Superior, si sa urmam instructiunile Universului.

Amintiti-va, ca Universul se gaseste în Miscare constanta, nu putem sa ne conectam nici o data cu el, daca noi nu ne miscam si mentinem o viata statatoare. Priviti în jurul vostru, si veti întelege ceea ce va spun: acei care au o rutina constanta de lucru, sunt acei care cel mai putin gasesc conexiunea lor interna si cósmica; sunt acei care rup rutina lor, acei care încep sa se gaseasca, deoarece sau pus în miscare.

Si pentru acei care au nevoie de un obiectiv, trebuie sa înteleaga ca acesta, un are obiective, miscarea este doar acest lucru, curge, un se directioneaza, din aceasta cauza nu ne conectam, daca cautam un motiv; ne vom conecta daca ne lasam sa fim dusi de catre acelasi motiv, cu toate ca nu îl cunoastem.

Publicate de Main Hiu  la 7:26 http://img2.blogblog.com/img/icon18_edit_allbkg.gif


Scriu pentru fiintele de lumina, în cautarea propriului sau adevar si realitate.

Sper sa le ajut sa gaseasca drumul cu ajutorul cuvintelor mele, sau a informatiei pe care o pun în blog-urile mele.

Sunt maesstru de Reiki Usui si Karuna, radiestezist, Cura(vindecare) Zen, Cura Benedictina, si cîteva alte agregate legate mereu de trezirea spirituala.



No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE