Followers

Labels

Tuesday, February 7, 2012

Romanian - Steve Beckow – Prima postare de pe (nava, n.t.) Neptune Revizuita – 07.02.2012




Revizuit
Janis trimite doua postari din partea lui John Lear, despre care Grener a confirmat in  An Hour with an Angel, Feb, 6, 2012, ca intradevar  au venit de la bordul navei Neptun. John este un binecunoscut scriitor asupra OZN-urilor si Zona 51. Eu cred ca Sleeper este animalul de companie al lui John

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1773987/pg1
02/04/2012

A fost un lung tur. Este o nava mare.

Literalmente un oras zburator. Imi pare rau ca nu am raportat mai devreme. Am fost epuizat. Cantitatea de lucruri minunate pe care le-am vazut si informatiile pe care le-am primit pot cu adevarat sa oboseasca pe cel in cauza.

Oricum doar un numar mic de oameni au fost cu adevarat luati. 25 pe care eu i-am numarat personal. Mi s-a spus ca Dl. Beckow si multi altii nu au putut fi luati la acest moment din cauza faptului ca Dl. Beckow a facut toate acestea prea publice.

Se intentiona sa fie o prima calatorie in spatele scenelor/in mod discret. Dar cu toata atentia asupra lui Steve Beckow era aproape imposibil pentru ei sa il recupereze si pe majoritatea celorlalti, care prezentau un risc de siguranta. Noua ni s-a spus ca Dl. Beckow si altii au fost pusi sub supraveghere, dupa ce toata aceasta situatie a devenit atat de publica, impotriva vointei celor de pe nava Neptun. Insa ei spun ca ei apreciaza toata munca ce a fost facuta si ca el va fi contactat personal cu prima ocazie posibila, atunci cand aceasta se va putea face in siguranta.

Astazi mi se permite sa fac poze si sa le postez inapoi pe reteaua pamanteana/earthnet. Am cateva exercitii de antrenare obligatorii, pe care trebuie sa merg sa le fac, insa voi reveni mai tarziu. Toata aceasta experienta este suprareala.

Nu-mi vine sa cred ca aceasta se petrece cu adevarat. Dl. Beckow a facut toate aceste lucruri prea publice si a atras unele inteligente dezgustatoare, care i-au urmarit fiecare miscare. Nu a existat nici o posibilitate ca ei sa il fi luat, fara sa se fi petrecut vreun incident, ni s-a spus. Am facut peste 200 de fotografii. Totusi terminalele de pe nava nu au porturi USB, deci voi cere indrumatorului alocat mie, care este cea mai buna optiune de a upload-a o parte dintre aceste poze data viitoare cand o voi vedea. Voi ar trebui sa vedeti hainele pe care acesti oameni le poarta. (Sunt) Chiar super

Si va pot asigura cu cea mai mare certitudine, ca aceasta calatorie nu a fost anulata. Ea a fost revizuita si facuta mai mica. Voi trebuie sa va amintiti ca exista unele persoane foarte puternice, care nu doresc ca acest contact deschis intre familia noastra din spatiu si noi sa aiba loc. Mai ales trecand peste « canalele oficiale ale guvernului ». Poate ca noi chiar putem invata adevarul fara ca « oficialii guvernamentali » sa filtreze inainte! Aceasta este inevitabil. Si din ceea ce am invatat, ceea ce trebuie sa realizati este ca Pamantul este echivalentul periferiei unui mic oras in marea imagine galactica. Exisat multe miliarde de mai multi oameni care traiesc in alte locuri prin galaxie, altele decat pe Pamant.

Ceilalti oaleni ne vad a fi cu adevarat chiar copilasi naivi. Precum un trib din Amazon care nu a facut contact cu restul lumii. Pe de asupra ei ne vad pe majoritatea dintre noi ca fiind cu creierele spalate cu minciuni si abuzati. Facuti sa mancam porcarii nesanatoase.

Saracie. Noi suntem chiar intr-o stare trista. Din fericire aceasta se va schimba curand. Cat despre Dl. Beckow, se spera ca a invatat o lectie importanta despre a striga lucruri in gura mare de pe acoperisul casei, atunci cand ele nu ar fi trebuit. Amintiti-va ca el se afla sub supraveghere. La acest moment este mai bine pentru el sa considere ca a fost un rateu si el sa paraseasca viata publica. Aceasta este pentru propria sa siguranta. Atunci cand momentul va fi potrivit lui i sa va spune  ca de fapt, calatoria a fost un succes si in sfarsit va putea sa vada fructele muncii sale.

Oricum eu am devenit dependent de curtea de jocuri fara gravitatie, atata distractie plutind in jur. Restul navei are gravitatie artificiala, insa ne-au spus ca ea era doar de 83% din cea a Pamantului, deci este o senzatie chiar placuta si putin diferita.

Vreti sa auziti ceva amuzant(?). Cand am incercat prima data sa postez ieri, am primit un mesaj “Banned from GLP” (“Interzis de GLP”) din partea navei, lol. Dumnezeu stie ce raza de ISP ei folosesc cu adevarat. Oricum mi-a luat cateva incercari inainte de a fi capabil in sfarsit sa postez. Acesta nu este ID-ul meu GLP normal. Deci oricare ar fi celelalte titluri ela par a fi o tentativa dinpartea cabalei intunecate de a deraia aceasta cu fiecare sansa.

Ei nu folosesc deodorant ! Eu mi-am uitat deodorantul, deci am incercat sa gasesc ceva in zona de resurse. Ei au spus ca ei nu folosesc deodorante. Doamna de la tejghea si-a dat ochii pe spate si mi-a dat un pachet care continea doua mici benzi, chiar mici, cam ¼ inci () lungime pe 1/8 inci latime. Ea s-a uitat la mine ca si cum as fi fost un om al pesterilor si mi-a spus sa le lipesc pe fiecare sub camasa in zona de la subsuoara (eng. in the pit area, n.t.) si voi fi in regula.

Am intrebat-o cum functioneaza si ea mi-a spus ca era asemanator cu ceea ce noi consideram un fel de nanotehnologie smart/desteapta. Unde aceasta chestie putea sa gaseasca particulele de urat mirositoare  si sa le distruga lol. Ea nu parea sa fie genul stiintific deci cine stie. Oricum sper ca functioneaza!

Vorbind despre cina exista literalmente MII de optiuni din care sa alegem. Inclusiv bucataria pamanteana. Am incercat unele chestii exotice. Am incercat unele feluri de fructe de mare de pe o planeta pe care ei o numesc Octuria. Am incercatsa fiu politicos, insa a trebuit sa o scuip. Dar multa din mancarea de acolo era foarte similara cu ceea ce noi mancam. Si o multa parte nu este. Noua ni s-a spus ca maine vom face un tur a acestei parti a galaxiei. Incepand cu cate o oprire pe fiecare planeta a acestui sistem solar. Pana acum noi am ramas in orbita pamantului. Maine ar trebui sa existe ocazia unor poze foarte interesante. Si am fost asigurat ca voi putea sa incarc pozele pe care le-am facut. Dar o si mai interesanta optiune este ca voi putea sa folosesc ‘unul dintre dispozitivele lor de captare de imagini’ pentru a capta imagini care cumva vor fi incarcate instantaneu. Vremuri emotionante prietenilor



02/05/2012

Aseara am parasit sistemul solar pentru a merge intr-o calatorie uluitoare a acestui colt de galaxie. Noaptea in care un lucru la care m-am tot gandit era un citat din ceea ce Iisus a spus: “In casa tatalui meu sunt multe camari”. Intr-adevar sunt. Astazi am vazut minuni care ieri nu mi-as fi imaginat ca fiind posibil. Pur si simplu ireal. Insa ideea este ca... ESTE real. Ma simt mult, mult mai fericit. Am o perspectiva cu totul diferita a ceea ce toate acestea sunt. Si este pur si simplu uluitor.

Semenii mei de pe Pamant. Noi am fost inselati si abuzati in cel mai rau mod posibil. Noi am fost irobiti prin guverne corupte si ne este dat doar cat sa supravietuim. Ni s-au spalat creierele pentru a crede ca aceasta este o lume a lipsurilor. Dar va pot spune fara nici un dubiu... acesta este un univers al abundentei. Noi am fost jefuiti de a ne trai si a ne bucura de viata si intreaga mirare care ar trebui sa mearga cu aceasta. Ei ne-au spus ca intr-adevar ca elita de pe Pamant a avut sisteme de propulsie si de energie care ar fi transformat Pamantul intr-un paradis in urma cu 50 de ani. Insa faprul ca ei au ascuns acestea de masele de oameni ale Pamantului in numele lacomiei si controlului. Din frica lor de a pierde controlul si de a-si pierde locul autoproclamat. PANA AICI. Aceasta se va incheia in acest an.

John Lear si Sleeper pe Planeta Neptun





Original site: godlikeproductions 

Translator: Nita Sorin







No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE