Followers

Labels

Tuesday, November 1, 2016

Svenska -- Ni är fria! genom Anakhanda Shaka Mushaba


Ni är fria!
genom
Anakhanda Shaka Mushaba
31 oktober 2016

Porda
Att mänskligheten har kommit långt är ett ”understatement”! Hur som helst, ni befinner er nu på den plats som leder er in i nästa årtusende av förändring och utveckling bortom er vildaste fantasi!

Jag hälsar er, jag är Porda (Papa Force) och jag kommer till er idag med en del nyheter! Er del av mänskligheten, som jag är en del av, har äntligen kommit till den plats där ni kan bestämma över er egen framtid utan någon inblandning från det negativa eller den kontroll som plågat era liv. De som under tusentals år manipulerade och kontrollerade mänskligheten har äntligen mött sitt slut. Jag förstår att det är svårt, till och med mycket svårt, att ens föreställa sig en värld som är fri från korruption, fri från krig, död och meningslöst våld. Föreställ dig en värld där du är Kung och du är Drottning! Du är Mästaren i ditt eget liv och över din livsväg.


Varje dag och varje ögonblick förflyttar ni er in i livets högre utveckling, och fler och fler av den en gång sovande mänskligheten håller på att vakna upp i rekordantal. Ni har hört uttrycket "Den Sovande Jätten har vaknat" Det är precis det som har hänt. Jätten inom er har vaknat till dagens ljus, den jätte som har sovit så länge under den mörka negativa ledningens regerande och förtryck i er värld. Detta dagens ljus är sanningens ljus. Med er naturliga födslorätt följer rätten till sanningen, till att leva sanningen, till att vara sanningen. Den är en del av vem och vad ni är! Ni är jättar, min kära mänskliga familj. Ni är mer kraftfulla än ni någonsin kan föreställa er. Det är nu dags för er alla, för varenda människa på den här jorden som har någon kännedom om sanningens ljus och om de orättvisor som drabbat ert samhälle, att nu stå fast i er sanning, i ert vetande. Ropa högt och tydligt mot världens topp med en enda kraftfull röst:
 "JAG ÄR FRI! Jag är äntligen fri, jag är äntligen fri och tack, Guden inom mig för att jag äntligen är fri!!! "

Det som är på väg att ske, och är i färd att äga rum i er värld, i vår värld, är ingenting annat än häpnadsväckande! Det är det som ni, vi som mänsklighet, har skapat och nu för fram i existens framför världens ögon. Ni kommer att få en ny typ av ledarskap inom er världs regeringar. Detta nya ledarskap har ett enda ansvar, och det är "att tjäna folkets vilja!"

Ingen dikterar för er och styr ert liv längre. Ni kommer att få er familj tillbaka. Det jag menar är att på grund av samhällets kontroll, har man splittrat familjestrukturen. Man har monterat ner hemmet genom att ställa man mot hustru, barnen mot föräldrarna. Föräldrarna har förlorat rättigheten, äran och förmånen att få vara föräldrar och älska och vårda sina barn såsom de blev vårdade och älskade av sina föräldrar. Föräldrar har uppfostrat sina barn alltsedan livets början på jorden. Varför finns det plötsligt lagar som talar om hur du ska uppfostra dina barn och vad du kan och inte kan göra? Det är manipulationen för att slita sönder samhällsstrukturen genom orättfärdiga lagar och dålig uppfostran av barnen. De vet att om de kontrollerar barnen, kontrollerar de framtiden. Men så går det inte till längre! Kommer ni ihåg när ni brukade äta middag tillsammans som en familj i slutet av dagen? Ni hade kvalitetstid med familjen, och familjen var sammansvetsad och stark. Nu har föräldrar och barn knappast tid att ens tala med varandra. Dock håller allt detta på att förändras. Vi måste komma tillbaka till att fostra våra barn från den tid då de ligger i livmodern.

Era orättfärdiga kontrollanter inom samhällets alla områden tas bort. Ni har redan en ny regering fastställd och på plats som helt enkelt väntar på att den sista händelsen ska äga rum, så att den kan ge sig till känna inför folket. Det är över hela jorden som detta kommer att ske. Vilken dag som helst är ni nu redo, och jag menar verkligen vilken dag som helst, är ni redo att stiga in i en tid med välstånd och fred! Tillkännagivanden vilka kommer att presentera den nya regeringen och hur det nya samhället ska fungera är redo att äga rum (övers, anm. gäller USA). Många lagar, nästan varenda lag i lagböckerna kommer att raderas. Avskaffandet av det orättvisa korrupta IRS (skatteverket i USA) och banken Federal Reserve (USA:s riksbank) är redo att sättas i verket med ett ögonblicks varsel. Det har redan skett, men kommer inte att bli officiellt förrän tillkännagivandet hsr gjorts, och det kommer mycket snart.

Jag vill att min mänskliga familj ska veta att ni inte har glömts bort. Ja, det tog mycket längre tid än man ursprungligen väntat sig när hela den här planen för jordens dualitet sammanställdes och när löftet gavs från Maldeks folk genom Mushaba-folket att ge den mänskliga familjen ytterligare en möjlighet att utvecklas obehindrad av inflytandet och kontrollen från den drakoniska rasen.

Tiden på jorden för ättlingarna till den Drakoniska rasen, som ni kan kalla Illuminaterna eller Kabalen eller den mörka adeln, eller vilket namn ni än använder; deras tid har kommit till vägs ände. Mänsklighet, ni är friare än ni är medvetna om. Era liv befinner sig på tröskeln till förändring med en och tre kvart av era fötter genom dörren, och den sista fjärdedelen passerar över tröskeln medan vi talar! Med andra ord, ni har kommit fram! Ni kommer att leva i en tid där teknologin gör livet enkelt och bekvämt. Ni kommer att kunna bota och utrota alla eventuella sjukdomar, och även återge era kroppar sin ungdomlighet och behålla den ungdomlig så länge ni önskar. Ni behöver inte dö för att komma till himlen längre, ni helt enkelt bara förändrar er kropp till dessa energier, så är ni där!

Ni är nu en del i det Galaktiska samhället, och ni kommer att möta många av er galaktiska familj som kommer för att hjälpa mänskligheten i deras sista utvecklingssteg. Jordens sanna historia kommer att förmedlas. Allting kommer att förändras för att åstadkomma förbättringar för alla på jorden, och detta inkluderar er natur, era djur och vattenriket och allt som finns i era oceaner och hav!

Föreställ dig att få en chans att göra allt omigen, att göra om ditt liv igen! Detta är precis det som händer med er. Ni säger alltid: "Om jag kunde göra detta omigen skulle jag göra det annorlunda”. Eller ”Om jag visste när jag var yngre vad jag vet nu skulle jag ha gjort annorlunda val ". Nu kan du det! Avslutningsvis, jag ville komma idag bara för att ge er litet uppmuntran om att saker och ting inte är så illa, eller så förlorade som det kan tyckas. Det som händer bakom kulisserna är inget annat än fantastiskt och ni kommer att få ta del av dessa händelser vilken dag som helst. Lita på att allt har hanterats gudomligt och för ert totala goda. Du är Mästaren i ditt liv och ingen annan. Kom alltid ihåg det och lev det!

Jag älskar er alla på ett sätt som inga ord kan beskriva!
Jag är Porda - Papa Mushabah


Översättare: Inga och Cagga Levander

No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE