Followers

Labels

Thursday, June 12, 2014

TSUNAMI OF LOVE


Μητέρα Μαρία της Οικουμένης ~ Σευχαριστούμε!
10 Ιουνίου 2014

Wave


Ένα
θερμό ευχαριστώ από την Άγια Μητέρα μας καθώς το Τσουνάμι της Αγάπης συνεχίζει να εκτυλίσσεται… ‘Θέλω να ευχαριστήσω όλους σας που δώσατε προσοχή στο κάλεσμά μου και που ανταποκριθήκατε στο νεύμα μου να έρθετε και να γίνετε η Αγάπη μου. Όχι μονάχα για να αποδεχθείτε την Αγάπη μου, αλλά και για να γίνετε, να διεκδικήσετε και να εδραιώσετε την Αγάπη που είσαστε, που πάντοτε ήσασταν και που πάντοτε θα είστε’.  

Γεια σας, είμαι η Μαρία, η Μητέρα της Αγάπης, η Μητέρα της Ελπίδας, η Μητέρα της Αλλαγής, το Τσουνάμι της Αγάπης. Ναι παιδί μου, δεν είμαι η Μητέρα του ΤσουνάμιΕΙΜΑΙ το Τσουνάμι. Αυτή είναι η φύση και ο πυρήνας μου. Έρρεα πάντοτε μέσα σαςμέσα στις καρδιές σας, στα κύτταρά σας, μέσα στην ψυχή σας. Η διαφορά τώρα είναι ότι το κάνω σένα επίπεδο καλοσύνης και πράας δύναμης που δε γίνεται να αγνοηθούν. Πλέον δεν υπάρχει άλλος χώρος για άρνηση.


Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω, όλους σας που προσέξατε το κάλεσμά μουπου ανταποκριθήκατε στο νεύμα μου να έρθετε και να γίνετε η Αγάπη μου. Όχι μονάχα για να αποδεχθείτε την Αγάπη μου, αλλά και για να γίνετε, να διεκδικήσετε και να εδραιώσετε την Αγάπη που είσαστε, που πάντοτε ήσασταν και που πάντοτε θα είστε. Πιστεύετε ότι υπάρχει τίποτε καλύτερο που θα έκανε την καρδιά αυτής της μητέρας να χαρεί περισσότερο; Δημιουργήσατε και συν-δημιουργήσατε άπειρη ευτυχία σόλο τον πλανήτη σας, και πολύ πιο πέρα, με το ναι σας. Σας ευχαριστώ.

Η διασταλτικότητα της καρδιάς σας καθρεφτίζεται από τη διασταλτικότητα της ευτυχίας και της ευγνωμοσύνης μου. Δε με συνοδέψατε μέσα στο μπλε κύμα της Αγάπης μου για να με ευχαριστήσετε ή για να δεχθείτε ευγνωμοσύνη. Δεν το κάνατε απλά για να με ικανοποιήσετετο έκανες αυτό αγαπημένη μου καρδιά γιατί ήταν πνευματικά επιτακτικό. Η ίδια σου η φύση ήξερε και ξέρει ότι εκεί ανήκειςμέσα στο κύμα, μέσα στην Αγάπη, με μένα, με Όλα, με καθετί επάνω στον πλανήτη σας και παραπέρα. Όταν μπαίνεις μέσα στο νερό δε λες και δε σκέφτεσαι καν για το κάθε μόριο που απαρτίζει τον ωκεανό ή το συγκεκριμένο κύμαΔεν κάνεις διακρίσεις μέσα στο Τσουνάμι μουείναι βαθύ μπλε, είναι τουρκουάζ, είναι ο ήχος της Μητέρας, είναι μια αγκαλιά. Δέχεσαι και αποδέχεσαιδέχεσαι και ευτυχείς, δέχεσαι και επιτρέπεις. Δέχεσαι και επιπλέεις με την άνωσηκαι δεν πρόκειται απλά για την άνωση του κύματος και της Αγάπης μου, Είναι η άνωση της ύπαρξής σου. Και αγαπημένοι μου, είναι η άνωση που προκαλείται από τα εκατομμύρια των ψυχών που φέρατε μαζί σας στο Τσουνάμι, και τα υπόλοιπα ακόμα εκατομμύρια που σας συνοδεύουν. Είσαστε ενωμένοι με τα βασίλεια, με τη Γη, με μέναπολύ πιο κύρια όμως στη σύνδεση αυτή είσαστε ενωμένοι μεταξύ σαςκαρδιά με καρδιά με καρδιά. Και αυτό είναι το Σχέδιό μου.

Μήνες πριν σας είχα ζητήσει από τον καθένας σας επάνω στην πολυαγαπημένη Γη να ερωτευθείτε μεταξύ σας. Αυτός είναι ο δρόμος του Νέου σας Εσύ, είναι ο δρόμος της Ιερής Ένωσης, είναι ο δρόμος της Ανάληψης. Πριν όμως συμβεί αυτό τοκατρακύλισμα’ – και είναι  ένα κατρακύλισμα προς τα πάνω, θα έπρεπε να ερωτευθείτε τον γλυκό σας εαυτό. Να θυμηθείτε ότι είσαστε η δημιουργία της Αγάπης και η έκφραση της μοναδικότητας από την απαρχή όλων. Η αποκατάσταση της Αγάπης επάνω στη Γη, η εκπλήρωση του σχεδίου μου και η επαν-εγκαθίδρυση της αλήθειας εξαρτάται, και πάντοτε εξαρτιόταν, από την αναγνώριση της φύσης της Αγάπης σαςκαι μετά μέσα της, μέσα σαυτή την αναγνώριση, από τη θέλησή σας να δεσμευθείτε σαυτήν, να τη δηλώσετε και να τη ζήσετενα ζήσετε το δικό σας σχέδιο μέσα στη Θεία Αποκάλυψη. Και το κάνατε, και είστε.

Καθώς είπατε και συνεχίζετε να λέτε ναι, αλλάζετε τη δόνηση όλου του πλανήτη σας. Θα μιλήσω περισσότερο γι’ αυτό, γιατί καλές μου καρδιές – αυτή είναι η αρχή, και όχι η κατάληξη. Την ημέρα αυτή όμως αγαπημένοι μου άγγελοι, σπόροι των άστρων και Φύλακες της Γης θέλω να σας ευχαριστήσω. Με τις ευχαριστίες μου έχετε την ευγνωμοσύνη μου, γι’ αυτό στραφείτε αγαπημένοι μου σε μένα και ζητήστε μου – ζητήστε αυτό που χρειάζεστε. Είμαι η Μητέρα σας, μπορώ και θα σας παρέχω. Στην ευχή με την Αγάπη και τη στοργική μου αγκάλη. Γεια σας.  


Το Συμβούλιο της Αγάπης διαμέσου της Linda Dillon
5:05 πμ στις 10 Ιουνίου 2014


 Μετάφραση: Con Tanidis 

No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE