Followers

Labels

Thursday, June 5, 2014

Hellenic -- Universal Mother Mary Calling for a 1,000 Waveriders! June 4, 2014




Παγκόσμια Μητέρα Μαρία:
Αγαπημένα μου παιδιά, σας γνέφω να έρθετε και να ανοίξετε τις καρδιές σας στο Τσουνάμι της Αγάπης. Έχω ακούσει τις παρακλήσεις σας για αλλαγή, για άνοιγμα, για Ανάληψη. Μη διστάζετε και μην υποκύπτετε στο φόβο πως μπορεί και να μην είναι δυνατό το θαύμα της Αγάπης. ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΠΗ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ. Και γλυκοί μου άγγελοι, ΕΙΜΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΑΣ.
Σας θερμοπαρακαλώ να με συνοδεύσετε μέσα στο μπλε κύμα της αγάπης, της ολότητας, της ενότητας, της σύνδεσης και της ισορροπίας. Σας ικετεύω γιατί τώρα είναι η στιγμή να βγείτε μπροστά όχι μόνο με πίστη στον άγιο εαυτό σας, αλλά πιστεύοντας στα θαύματα. Είμαστε ενωμένοι στην καρδιά – πάντοτε ήμασταν. Η διαφορά, η Αλλαγή είναι ότι εσείς αυξάνετε την επίγνωση της ενότητας και της Αγάπης μας.
Θα επιτρέψετε στον εαυτό σας να διαπεράσει από το κέντρο της ύπαρξή σας η Αγάπη μου; Θα επιτρέψετε στον εαυτό σας να βγει μπροστά όπως ποτέ πριν; Θα επιτρέψετε στον εαυτό σας να σαρώσει το αύριό σας, τον Νέα σας Εσύ, τη Νέα Γη; Θα μου επιτρέψετε να σας βοηθήσω – να σας Αγαπώ με τον τρόπο μου; Θα μου επιτρέψετε να σας δείξω την αλήθεια και τη μεγαλοπρέπεια του σχεδίου μου; Θα μου επιτρέψετε να σας δείξω τη μεγαλοπρέπεια της ύπαρξής σας; Θα μου επιτρέψετε να περπατήσω μαζί σας;
Σας ικετεύω αγαπημένοι μου – έχουμε ξεκινήσει και η επίδειξη της καρδιάς σας ζεσταίνει όλη την παρέα στον παράδεισο. Σας επικαλούμαι τη στιγμή αυτή – βγείτε μπροστά πιο τολμηρά. Βγείτε μπροστά ως λεγεώνα αυτών που φέρουν το Φως, αυτών που φέρουν την Αγάπη ως Πρόδρομοι που είσαστε. Δεν καλώ μονάχα 1000 ή 12.000 αναβάτες του κύματος αλλά όλη την ανθρωπότητα, όχι για να ακούσουν μονάχα την έκκλησή μου, αλλά και για να ανταποκριθούν σ’ αυτήν. Βγείτε μπροστά ως ένα, ενωμένοι στην καρδιά. Σας αγαπάω. Καλή τύχη.
Διαμέσου Linda Dillon – 4 Ιουνίου 2014



4 Ιουνίου 2014

Παγκόσμια Μητέρα Μαρία ~ Καλεί 1.000 ΑναβάτεςΚύματος! 

 



Η Μητέρα Μαρία με ξύπνησε πάλι σήμερα το πρωί, υμνώντας όλους μας για την τόσο καλή δουλειά που κάνουμε στο να ενωθούμε, με μία καρδιά, προετοιμαζόμενοι για το Τσουνάμι της Ευλογίας της Αγάπης την ερχόμενη Κυριακή, 8 Ιουνίου.

"Είναι καλή αρχή" είπε αλλά "καλώ τους πάντες – καλώ όλη την ανθρωπότητα". Με αυτό σύρθηκα από το κρεβάτι για να γράψω το σημείωμα αυτό. Καθώς ανασηκώθηκα ήρθε η Μητέρα και ξεκίνησε μια ακόμα όμορφη και δυνατή διόδευση. Η Μητέρα μας το έχει πάρει στα σοβαρά!!!

Η μάντρα του Συμβουλίου της Αγάπης ήτανε από την αρχή Ενωμένη σε Καρδιά, αλλά ποτέ δεν είχα νιώσει τον όγκο αυτού του ρητού όπως κάνω σήμερα. Είμαστε ενωμένοι, ενωμένοι στην καρδιά, το νου και το σκοπό. Είμαι σε πολύ δύσκολη θέση, αλλά φίλοι μου πιστεύω ότι ήρθε η ώρα μας. Επιλέγω να εμπιστευτώ. Παίρνω βαθιά ανάσα και το μοιράζομαι αυτό μαζί σας γιατί είμαστε οικογένεια – είμαστε Ένα.

Σπάνια ζητάω να διαμοιράζεστε τις επιστολές μου, αλλά εάν αυτή μιλάει μέσα σας και στην καρδιά σας, σας παρακαλώ να τη μοιραστείτε. Μπορούμε να το πετύχουμε αυτό – αλλά μονάχα μαζί, καρδιά με καρδιά με καρδιά.

Γραφτείτε εδώ για την παρουσίαση του Τσουνάμι της Αγάπης της Μητέρας. Θα σας αποστείλουμε αμέσως το σύνδεσμο. Και θα σας δω την Κυριακή!

Σας αγαπώ,
Linda




 Translator: Con Tanidis 

No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE