Followers

Labels

Tuesday, February 15, 2011

Oproep van SaLuSa - Channeller: SaräAmma

Brief aa
Beste vertalers, ik kreeg juist deze boodschap van een Braziliaanse Groep Channelers met wie ik icontact heb en aan wie SaLuSa vroeg om een vertaling te maken hiervan in onze eigen talen en dat het wijd verspreid wordt.
Ik dank je al van te voren voor de vertalingen en voor jullie samenwerking.
Met Liefde en Dankbaarheid, luisa.
Oproep van SaLuSa
2011-02-09
05:08 am
Channeller: SaräAmma
Dit is SaluSa, mijn kind en zo is het. Ik wilde eerder bij je komen maar klaarblijkelijk genereerde je wantrouwen enkele problemen omdat je dacht dat het onmogelijk was dat ik bij je kwam, en dat gaf problemen aan mijn communicatie met je.
Maar ik wil dat je weet dat ik je werk zie en we zijn opgetogen met wat je doet en ik wilde naar je toe komen om een boodschap aan de Mensheid te brengen. Voordat je verder gaat wil ik je zeggen dat dit niet de laatste keer zal zijn dat ik dit doe omdat ik zoveel mogelijk mensen wil bereiken via het grootst aantal kanalen dat er is, omdat we in een onthullende tijd zitten, we zijn in een kritieke tijd en we hebben de grootst mogelijk samenwerking en medewerking nodig van alle Lichtwerkers op Aarde.
Ik kwam hoofdzakelijk voor deze reden, vandaag.
Om een oproep te doen aan alle talen, buiten Spaans, Portugees en Engels, zodat dit nieuws niet vertraagd wordt om verspreid te worden door het gebrek aan vertalers, of daar de weinigen die er bestaan zo vol met werk zitten dat ze niet alle benodigdheden hebben om deze informatie te vertalen.
Nu, onze boodschap is vrij eenvoudig.
Dit is het moment, dit is de juiste tijd om te beginnen… om dingen horizontaal naast elkaar te zetten en het vertreksein te geven.
ALLES ZIT NU OP DE JUISTE POSITIE EN WE HOEVEN ALLEEN MAAR TE WACHTEN DAT DE SCHEPPER HET LAATSTE SEIN GEEFT ZODAT WE EEN MEER OPEN EN DIRECT CONTACT MET MENSEN KUNNEN BEGINNEN.
Vrees onze aanwezigheid rondom jullie niet. Alhoewel we reeds aanwezig zijn en jullie het niet gemerkt hebben, nu zullen we ons openlijk aan de wereld tonen zoals we zijn.
We deden het op deze manier omdat het nodig was, zoals ik al eerder zei, dat deze informatie overal tegelijk en in diverse talen tevoorschijn komt:
Lieve Mensen, mijn aardse Broeders en Zusters, we zijn op een sleutel moment, op een keerpunt, dit is geen spel en we hebben de grootste medewerking van jullie nodig.
Jullie zullen worden opgeroepen op de meest spoedeisende momenten op verschillende wijze en jullie hoeven dit alleen maar te beantwoorden en te doen waar je mee bent overeen gekomen om dit op dit moment in dit plan te doen.
Degenen die er zich nog niet bewust van zijn en er toch aan gewerkt hebben dit te bereiken, zij zullen onmiddelijk worden geactiveerd op het juiste moment, als de oproep gedaan wordt.
Dit is de reden waarom je voortdurend met ons gewerkt hebt, de laatste dagen.
Niets is er gebeurd bij toeval, alles gebeurde met een speciale reden, die alleen de gekozenen en degenen die vanuit het hart geroepen zijn, gevoeld hebben en op hebben geantwoord. Dus, jullie kunnen er van verzekerd zijn dat jullie alles zal worden onthuld op de juiste tijd en dat je zult weten wat je op het exacte moment kwam doen en dat je dat zult weten, en dat je het nodig hebt om je bekwaamheden te gebruiken. En jullie zullen ook weten wat je kwam doen op planeet Aarde.
Mijn kind, ik ga nu, ik heb op dit moment niets meer te zeggen behalve dat ik dankbaar ben dat je me hebt toegestaan te komen op de manier dat je dat deed en nu weet je dat ik je weer zal bezoeken op een andere keer.
Ik laat een warme groet achter als broeder voor de hele Mensheid op Aarde.
Ik zie jullie spoedig.
Channeller: SaräAmma, through a Skype conference with "Somos Luz em Ação" Group on February, 2011.
Translated by Dioneia Alves and André Martins. En door winny in Nederlands

No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE