Followers

Labels

Sunday, April 10, 2016

Romîna - Re-structurînd DNA-ul Cu Afirmatii Zilnice


Compartiendo Luz con Sol
Re-structurînd DNA-ul Cu Afirmatii Zilnice

Învata sa re-structurezi DNA-ul tau, cu aceasta lista de afirmatii, care te vor ajuta sa schimbi DNA-ul tau, si sa-ti îndeplinesti motivul tau. Ele sunt directionate pentru ca sa garanteze bunastarea noastra fizica, psihologica si spirituala. Alege afirmatiile care se adapteaza mai mult la ceea ce doresti sa schimbi, sa echilibrezi sau sa întaresti. Repetã-le în toate zilele, cel putin timp de o luna.

Eu detin puterea cuvîntului, tot ceea ce spun, are o mare putere. Starea mea naturala este frumusetea, bucuria, iubirea, pacea, sanatatea, tineretea, claritatea mentala si prosperitatea economica.
EU SUNT FERICIT/A, si aduc fericire tuturor acelora care ma înconjoara. Eu învat usor si rapid tot ceea ce îmi propun sa învat. Eu sunt plin/a de energie. Oriunde ma gasesc, si oriunde merg, ma simt sigur/a, ma las sa plutesc fara efort, cu comoditate si fericire. Nimic din ceea ce aleg sa experimentez, este limitat de bani, deoarce EU SUNT un magnet care atrage întotdeauna banii, prosperitatea, sanatatea si bunele relatii.
Eu îmi amintesc perfect, legatura mea cu Dumnezeu. Întotdeauna am fost si întotdeauna eu sunt în uniune cu Sursa Creatoare a Universului, sunt pe deplin/a constient/a de acest lucru.

Corpul meu este usor si frumos.
Parul meu creste puternic, îmbelsugat si suav.
Pielea mea, este în fiecare zi, mai tînara si frumoasa.
Eu mentin o comunicare clara si definita cu DNA-ul meu, din aceasta cauza biologia mea este perfecta. Fizicul meu si spiritul meu, se între-patrund, comunica, unesc si echilibreaza.
Eu cred pe deplin în mine, EU SUNT credincios/oasa, cuvîntului meu, si ma respect. Intuitia mea, si puterea mea de discernamînt, sunt clare, precise, drepte si exacte.
Eu atrag persoane sincere, inteligente, cinstite, simple si deschise, catre cercul meu de prieteni.
Relatia mea cu partenerul/a mea, este de iubire, sex, armonie, respect, întelegere, bucurie si complementare.
Eu ma simt onorat/a pentru ca pot sa contez cu familia mea. Prezenta ei ma bucura mult, comunicarea noastra ma face fericit/a, î-mi place sa stiu ca sunt însotit/a, si ca contez cu sprijinul si ajutorul ei.
Toate relatiile mele inter-personale cu partenerul/a mea, copii mei, rudele, prietenii, vecinii, cunoscutii si necunoscutii, decurg în armonie, pace si iubire.
AICI SI ACUM, eu am numai gînduri de sanatate si bunastare, si asa o manifestez în viata mea zilnica.
Eu ma iubesc, si respect în mod profund. Ma simt sanatos/a, usor/a, si fericit/a cu toate aspectele Eu-lui meu.
EU SUNT LIBER/A. EU SUNT liber/a de trecut. EU SUNT SANATATE. EU SUNT PERFECTIUNE. EU SUNT PACE. EU SUNT IUBIRE. EU SUNT BELSUG. EU SUNT O FIINTA NELIMITATA.
EU traiesc mereu în AICI si ACUM. Eu reusesc sa realizez activitatea care î-mi place mai mult si ma satisface, pentru ca sa obtin auto-realizarea mea ca fiinta umana. EU SUNT poarta deschisa pe care numeni o poate închide.
Lumea mea, contine tot ceea ce eu am nevoie. Eu am idei mari si excelente. EU SUNT o persoana inteligenta, pozitiva, buna, dreapta, cinstita si sigura. Eu multumesc Universului, perfectul meu corp, si darul vietii. Din acest motiv, eu am grije de corpul meu, si îl ascult. EU SUNT SANATATE, EU SUNT SANATATE, EU SUNT SANATATE.
Eu controlez si rezolv toate situatiile din viata mea, cu ajutorul auto-stapînirii mele si auto-controlului fizic si emotional. Eu ma iert. Eu ma accept. Eu ma iubesc. Eu iert, Eu accept, Eu iubesc toate persoanle sau situatiile care cer iertarea mea, acceptarea mea, iubirea mea, AICI si ACUM.
Eu binecuvîntez si îndeplinesc cu toate obligatiile mele economice, în termenul stabilit, pentru ca intrarile mele economice, sunt sigure si de încredere.
Activitatile pe care le realizez afecteaza pozitiv întregul meu mediu familiar, de prieteni, si social, si pe întreaga planeta. Eu binecuvîntez si multumesc, tot pozitivul care soseste în lumea mea.
Eu dau fara limite, pentru ca eu de asemenea primesc de la Univers, în forma nelimitata. EU SUNT  o persoana pozitiva, întelegatoare, recunoscatoare si optimista.
EU SUNT FERICIT/A. Eu ma simt satisfacut/a cu mine însami. Eu recunosc ca altii se simt fericiti în prezenta mea. Eu am încredere deplina în mine, si avansez în ritmul meu propriu.
Eu ma simt fericit/a, din cauza succeselor pe care le-am obtinut deja, si continui sa le obtin. EU SUNT ce EU SUNT.
Sursa:barcelonaalternativa.com


Translator: Star Child

No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE