Followers

Labels

Thursday, January 12, 2012

Dutch - Een visioen voor een Prachtige Nieuwe Wereld door Mathew Hart (via Steve Beckow12jan08)


 


(Steve Beckow:) Ik kreeg kortgeleden een boodschap van Mathew Hart waarin hij meer vertelde over een visioen/boodschap die hij kreeg op 31 dec. 2011. Er gebeurden als sneeuwballen zo vlug dingen om hem heen en hij heeft niet alleen een video geschapen van die boodschap maar anderen hebben zich ook bij hem gevoegd om een wereldwijde meditatie te sponsoren gebaseerd op de boodschap.

Het is een prachtig verhaal en ik laat Mathew dat in zijn eigen woorden zelf zeggen.

Dit wereldwijde gebeuren wordt genoemd: “Visioen voor een Prachtige Nieuwe Wereld” en zal plaats vinden op 21 januari om 6 uur ’s avonds in Europa (etc).

Als je er meer over wilt weten ga dan naar: http://www.facebook.com/events/268556119875975/ or read the description below.

Hier is de video die Mathew maakt. Zijn verhaal en beschrijving van de gebeurtenis volgen daarna. http://www.youtube.com/watch?v=asFyEngtO94&feature=share



Een boodschap van Mathew Hart: Ê

Hi Pat,

Ik heb een klein verhaaltje wat ik graag wil geven over een video die ik pas maakte. Op 31 december werd ik om 3:00 uur wakker met een prachtige visioen/boodschap in mijn hoofd voor 2012 en verder. Ik probeerde terug te gaan in de slaap maar de boodschap bleef zich herhalen in mijn hoofd totdat ik eindelijk uit bed ging en hem neerschreef. Terwijl ik dit deed zag ik mezelf die boodschap presenteren in een video en ik wist op een of andere manier dat ik een gebeuren ondersteunde dat binnen een maand zou plaats vinden. Maar dat is alles wat ik “wist”.

Twee dagen later toen ik mijn visioen/boodschap herlas, besloot ik dat het idee voor de video stom was, al was het een mysterieus gebeuren dat verondersteld werd te gebeuren, ik voelde me gedreven om dit visioen/boodschap op een Facebook Group te zetten waar ik bij hoorde – alhoewel, waarheid moet verteld worden, zelfs het idee om de boodschap in schrift door te geven, bezorgde me twijfel en ongerustheid.

Maar ik deed het wel ondanks mezelf! En ik was spoedig heel blij dat ik het gedaan had.

Bijna onmiddellijk begon ik antwoorden te krijgen van mensen over de hele wereld die geraakt waren door het visioen/boodschap, inclusief een vrouw, een kunstenares uit Jeruzalem, die vroeg of ze een wereldwijde visualisatie/meditatie met mijn visioen/boodschap als basis voor het gebeuren kon organiseren.

Natuurlijk antwoordde ik met een klinkend JA, waar zij weer op antwoordde door mede datum door te geven van het gebeuren dat zij in gedachten had – op 21 januari 2012. Verder vroeg ze of ik er misschien over dacht om een video te maken als ondersteuning ervan. Onnodig te zeggen dat ik weer JA zei, ik maakte de video en bracht die de volgende avond onder in een YouTube.

Twee en een halve dag later, terwijl ik hier zit en het verhaal opschrijf is de feedback al gestaag bezig en dat is verbazend omdat de video en de bij behorende visualitatie/meditatie zich al over het internet verspreiden. Zingdad bevestigde het vandaag en werd geïnspireerd om een geleide meditatie te creëren als ondersteuning van het gebeuren.

–Mathew Hart

__________________________________________________

Hier is de informatie die bij de video hoort van de youtube pagina:

Op 31 december 2011 werd ik wakker midden in de nacht met de boodschap die in deze video staat. Toen ik de boodschap twee dagen later postte bij een Facebook groep werd ik door Pearl Lee-Ora Landsman uitgenodigd om die als basis te gebruiken voor een wereldwijde mediatie/visualisatie die zij in gedachten had – en dus, ging ik verder en maakte die video om de boodschap te verspreiden en om dit gebeuren bekend te maken.

Betreffende de visualistait/meditatie op 21 januari, neem ik aan dat je wat ervaring hebt met dit soort dingen, je begint met je normale grondings voorbereidingen. Als je nieuw bent om te visualiseren/mediteren, raden we je aan dat je de Bron/het Universum/ God om bescherming vraagt, om heling en leiding. Dan kun je de verklaring van het visioen lezen dat op de video staat (hieronder) om je energie te richten en je er in verbinding mee te brengen.

Als je dat eenmaal gedaan hebt, stelde Pearl voor dat je een ‘bestuurskamer’ voorstelt – een kamer voor uitvoeringen in de hemel – en je nodigt daar experts in uit het specifieke veld waar je bijstand van wilt. Als je op een bepaalde tijd tijdens je visualisatie/meditatie namen hoort van een expert, of ze nu overleden zijn of van hen die nog bij ons leven in de wereld, verwelkom hen, bedank ze dat ze bij ons komen, leg de zaken uit waar je je mee bezig houdt, of ze nu persoonlijk zijn of van de wereld, en vraag om advies. Natuurlijk moet je voorbereid zijn om een antwoord te krijgen – of dat antwoord nu visueel, of emotioneel is of dat je die hoort, weet dat, als je geen antwoord krijgt dat dit ook in orde is.

Jullie deelname is belangrijker dan om onmiddellijke resultaten te krijgen! En weet dat Bron/Universum/God het recht op veto heeft op alles dat je kunt vragen dat de mensheid niet dient. Let op: Als de tijd van dit gebeuren je niet past, neem dan op een ander tijdstip hier aan deel. We zijn uiteindelijk verbonden buiten een vastgestelde tijd en ruimte.

Love you all,

Mathew en Pearl

A Facebook event page has been set up by Hester Aira for this event at http://www.facebook.com/events/268556119875975/

To join a community of like-minded, like-hearted souls, you can find Mathew, Pearl and Hester on the The Beautiful New World Facebook group page at http://www.facebook.com/groups/thebeautifulnewworld/

http://www.youtube.com/watch?v=asFyEngtO94&feature=g-upl&context=G2edb

Hier is de boodschap/transcriptie van de video:

Ik heb een visioen voor de toekomst en die is prachtig.

Ik zie eerlijkheid, transparantheid en juist denken in alle regeringen.

Ik zie een eind aan onevenredige militaire uitgaven en een onpartijdige her-toewijzing van fondsen voor humanitaire gevallen, onderwijs, infrastructuur, het scheppen van banen, gezondheidszorg, en milieu bescherming en om het milieu schoon te maken.

Ik zie een eind aan bedrijfsbelangen van de regering, en een eind aan de bewapening in de ruimte, en een eind aan onnodig vertrouwen op fossiele brandstoffen, en andere niet duurzame bronnen. Ik weet dat er alternatieve bronnen van energie bestaan, dat ze uitvoerbaar zijn en uiteindelijk niet duur zullen zijn, maar dat die zijn onderdrukt door verkeerd gerichte belangen.

Ik ken ook de valse vlaggen, en media manipulaties en de Grote Farmaceutische jacht om iedereen ziek te houden, en de Grote Landbouw jacht op de wereldvoedsel dominantie die onveilige en ongeteste G.M.O.’s(??) gebruiken. Ik weet van de groeiende financiële scheiding tussen 99% en 1% , en ik weet over de Nieuw Wereld Orde en haar schema’s om de bevolking te reduceren.

En toch sta ik in mijn licht, zonder angst en met een prachtig visioen voor de toekomst omdat ik weet dat ik leef in een overvloedige wereld met genoeg bronnen voor iedereen.

Of wij met 7 miljard, met 10 miljard of 15 miljard zijn, ik weet dat we de technologie, de bronnen en de intelligentsia hebben om vredevolle oplossingen te vinden voor onze problemen, om een wereld zonder armoede te creëren, zonder sterven aan honger, zonder ziekten, zonder oorlog, zonder lijden.

Ik weet dit omdat ik de waarheid ken – de waarheid die van binnenuit komt – dezelfde waarheid die in ons allen zit.

En ik ben verplicht aan deze waarheid om rechtop te staan, om in het moment te leven, en om alles te zijn dat ik ben, ondanks wat er in mijn leven of in de wereld om me heen gebeurt. Ik heb een visioen voor de toekomst en die is prachtig.

En het ontvouwt zich op dit moment, het ene ontwaakte hart na het andere, op schema, samen voor het hoogste goed en volmaakt op elke manier.

Voor iedereen een gelukkig 2012 !



Translator: Winny 







No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE