Followers

Labels

Tuesday, January 31, 2012

Nederlandse transcriptie van Prinses Kaoru Nakamaru van Japan, 02.01.2012



“ Mijn naam is Prinses Kaoru Nakamaru van Japan.

In 1976 had ik een fantastische spirituele belevenis. Sinds die tijd is mijn derde oog open gegaan. Dus kon ik communiceren met de UFO mensen en ook met binnenin de Aarde. Daar bestaat een zeer hoge beschaving, specifiek het hoofd van de bibliotheek binnenin de Aarde. En ik communiceer met hen.
00:48 min. En uit al die informatie heb ik… ben ik overtuigd van dat vanaf 2012 december 22ste en verder. Drie dagen ……..Als de Aarde de vijfde dimensie ingaat is er een plaats die Noeroe heet. En als wij door die plaats gaan zullen er drie dagen en drie nachten zijn, waarin wij niet in staat zijn om elektriciteit te gebruiken, er zal compleet duisternis zijn, dag en nacht.
01:22 min. Geen zon, geen sterren, zonder enig licht. We zijn dan compleet in het duister. Drie dagen. Geen massa media, of geen informatie hebben dit aangekondigd naar de mensen van deze planeet. Mensen van de verborgen regering weten het wel. Alleen dachten zij zelf, dat zij gered kunnen worden. Zij proberen van deze planeet te ontsnappen of zij graven een ondergrondse stad onder antharantha (???) Atalanta??
Noorwegen, Holland, Zwitserland, Australië, ongeveer 10.000 mensen van de elite kunnen gered worden door daar te leven. Ik denk niet dat zij gered kunnen worden, in ieder geval.
02:26 min. Wij moeten onze spirituele conditie zuiveren. Stoffelijk en spiritueel. Ik zeg je hoe je dat kunt doen. Het is zeer belangrijk.
02:44 min. De Almachtige God, de Schepper van God zelf is, is het Licht en de Liefde en de Energie. Een deel van de energie van Liefde hebben wij in ons hart. We kunnen een leugen vertellen aan andere mensen, maar we kunnen onszelf geen leugen vertellen.
03:07 min. Dat noem ik bewustzijn. Ieder menselijke wezen heeft dat prachtige deel van de Schepper in onze ziel, het is dat deel dat opnieuw gaat incarneren. Dat is het eeuwige leven dat wij in ons binnenste hebben.
03:30 min. Dat betekent: om onze ziel te zuiveren, dat wij elke vijf jaar, sedert we zijn geboren, kunnen we met dat bewustzijn kijken naar hoe wij ons gedroegen, hoe wat dachten, hoe wij over dingen praatten en al deze dingen kunnen we in orde brengen door naar ons leven te kijken. Iedere vijf jaren. Tot aan nu toe en iedere keer vind je iets dat ten nadele was (of ter beschadiging was) van andere mensen en we kunnen dat verhelderen, en we kunnen dat zuiveren.
04:11 min Iedere keer als we dat vinden, wordt ons hart groter. We kunnen dat in en uit ademen, zeer diep. En iedere keer als we die ervaring hebben, gaat dat duistere uit ons hart en dan komt er allemaal gouden licht in ons hart. En op die manier kunnen we beter en beter zien. We hebben nog steeds wat tijd tot aan 2012 december 22ste .
04:54 min. Stoffelijk kunnen we ook ons lichaam zuiveren. Ten eerste zouden we nooit sap in blik of blik bier moeten drinken. Aluminium is zeer schadelijk voor ons lichaam. Zonder het te weten nemen we al dit vergiftigde voedsel of drinken op. Dus ieder kan voor zijn lichaam zorgen en ook wat tijd voor oefeningen is nodig. En iedere dag kunnen we onze spirit ontdekken en hoe die is.
05:38 min. In essentie zijn wij menselijke wezens licht en liefde. Want we hebben een deel van de Schepper in ons hart en dat (deel) incarneert steeds weer.
05:59 min. Door ons lichaam hier achter te laten op de Aarde gaan we steeds met de spirit verder, gaan we verder met leven.
06:06 min. Op deze Aarde kon ik me mijn leven op deze planeet herinneren van diverse duizenden jaren geleden. En op vele andere plaatsen op deze planeet die ik beleefde. Al deze herinneringen kwamen terug. En ik kon zelfs de taal spreken die ik nooit heb geleerd. Dus stoffelijke ervoer ik dat de incarnatie theorie juist is.
06:43 min. Nou, wie hier naar deze conferentie luistert, de mensen zijn gered. Ik denk dat wij zo verdeeld zijn na 1913, in het soort mensen dat dit soort concept geloven en de mensen die dat niet doen. (ze wijst links en rechts)
07:00 min. Zij splijten zeer diep uiteen de soort mensen van de kant, die dit niet verstaan of het niet geloven of zij die een duistere spirituele conditie hebben, zij worden geboren op een andere planeet, net zoals op deze Aarde waar geweld en oorlog is, zij worden op die andere planeet geboren.


07:30 min. Dus wij zijn klaar voor een prachtige conferentie. Heel spoedig, heel dichtbij.
 

07:41 min. Dank u zeer.”


----------- muziekje --------

et de woorden: Als wat zij zegt waar is of niet waar is, hoe dan ook, wat kun je er aan doen?
Als het waar is, dan kun je er niet aan ontsnappen.
Dus waarom niet proberen om weer lief te gaan hebben. Of het nou waar is of niet.
(andere) Mensen hebben ook gezegd, dat er 30 uren duisternis zullen zijn.
Zelfs in een ogenblik.
En velen zullen er doorheen slapen.
------------- even duisternis op het scherm.----------
Maakten de drie dagen en nachten duisternis je bang?
Als dat zo is.
Dan weet je waar je aan moet werken.
VERTROUW
OP JEZELF EN OP DE SCHEPPING.
HEB JEZELF LIEF EN ANDEREN.

Herinner je dat je een spirit bent die een lichaam beleeft.
Je bent geen lichaam die een spirit beleeft.

Laatste woorden:
ONTWAAK ZODAT DE MENSHEID EEN KAN WORDEN

EN HET BEGINT MET
JOU
We leven allemaal te samen op deze planeet.
Einde 10:07 min.





Translator: Winny 

Original message in: youtube







No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE