Followers

Labels

Friday, February 3, 2012

pt1 - Transcriere a emisiunii Hour with an Angel, Ian. 30, 2012, cu Grener



   
Ellens-a depasit pe ea insasi in a ne transmite aceasta transcriere in cateva orede la inregistrare. O postez fara a o verifica. O voi verifica maine inainte sa intre in mesajul zilnic/daily digest.
In aceasta transcriere Grener discuta dorinta sa de a lua un grup de 20 de oameni de la suprafata Pamantului (eng. terrestrials, n.t.) la bordul navei sale mama, Neptun, in aceasta sambata pentru o calatorie de zece zile in stele - si inapoi!
Daca nu se petrece, puteti sa imi trimiteti mail-ul meu in Himalaya. Daca se va petrece, atunci vom avea dezvaluire. Guvernele lumii au avut sansa lor si acum este randul nostru sa impingem lucrurile mai departe.
An Hour with an Angel, Ianuarie 30, 2012, cu Grener din Ashira, Presedinte al Consiliului Intergalactic
Graham Dewyea: Buna si bine ati venit la An Hour with an Angel, o emisiune radio saptamanala cu Linda Dillon, canal pentru Consiliul Iubirii, si Steve Beckow editor al 2012 Scenario, care va pune intrebarile. In aceasta seara avem un invitat special Grener din Ashira de pe Neptun, Presedintele Consiliului Intergalactic. Deci cu aceasta, iti las tie cuvantul, Steve.
SB: Iti multumesc foarte mult, Graham, si buna seara, Grener.
Grener: Buna seara, si multumesc pentru aceasta surpinzatoare si incantatoare invitatie de a vorbi oamenilor lumii.
SB: Va multumim pentru ca ati venit. Si, domnule, cum sa ma adresez dumneavoastra? Deoarece sunteti Presedintele Consiliului Intergalactic, si mi pare putin straniu sa ma adresez cu Grener. Cum sa ma adresez dumneavoastra, va rog?
G: Mi-ar placea daca mi-ai spune Grener.
SB: In regula.
G: Mi-ar place daca cu totii mi-ati spune Grener.
SB: Okay.
G: Da, sunt Presedintele Consiliului Intergalactic, si aceasta este o onoare si un titlu pentru momentul prezent. Insa noi stim ca aceste lucruri vin si pleaca. Dar eu voi fi mereu Grener. Inainte de a fi Presedintele Consiliului Intergalactic am fosy Comandantul Sef al Fortelor Unite a Galaxiilor Exterioare, la care voi va puteti gandi ca si la flote stelare. Si chiar si atunci oamenii imi spuneau Grener. Deci as fi onorat daca voi ati face astfel, de asemenea.
SB: In regula, domnule. Si sunteti de pe Neptun, dar Neptun in dimensiunea noastra nu pare a fi capabila sa sustina viata, din cate stiu eu. Din ce dimensiune ne vorbiti?
G: Eu vorbesc cu voi - haideti sa spun eu ma intalnesc cu voi in a sincea si a saptea dimensiune. Eu sunt din cea de a unsprezecea si a doisprezecea dimensiune. Acum, cu mult in urma, cu mult, mult in urma, au existat forme de viata pe Neptun si a fost unul dintre locurile mele favorite dintotdeauna. Insa aceasta este de asemenea o referinta la numele navei mele, nava pe care locuiesc si pe care am locuit pentru foarte mult timp, iar aceasta se numeste Neptun (eng. the Neptune, n.t.).
Adesea ne veti primi, pe multi dintre noi, pe masura ce veti ajunge sa va cunoasteti fratii si surorile si diferiti membrii ai Consiliului caii Intergalactice, voi veti stii ca noi suntem numiti dupa numele navelor noastre, deoarece ele au fost casa noastra. Deci da, putem calatori interdimensional, aceasta nu este o problema. Si aceasta este de fapt exact ceea ce am facut, de fapt, pentru a calatori pe Pamant. Deci iata-ne.
SB: Ei bine, va multumesc, domnule. Presupun coresct ca ati cerut sa va adresati ascultatorilor nostri in aceasta seara, pentru ca aveti ceva ce doriti sa discutati cu ei?
G: Doresc ca ei sa inceapa sa fie inteleaga intr-un mod mai constient ceea ce transpare in imaginea de ansamblu. Si da, am un mesaj pentru ascultatorii vostri. Ar fi agreabil pentru voi daca vom incepe cu o mica explicatie asupra Consiliului Intergalactic? Deoarece nu cred ca acest subiect este unul cu care ascultatorii si cititorii vostri sunt familiari.
SB: Va rog sa faceti aceasta, domnule.
G: Fac aceasta deoarece exista multe paralele la aceasta situatie care acum se petrece pe Pamant. Zeci de mii de ani in urma, multi dintre voi va amintiti de razboaiele intergalactice. Si daca nu vi le amintiti, aceasta este un dar, deoarece ele nu reprezinta nimic de care sa sa va amintiti cu tandrete.A fost o perioada de mari devastari, distrugeri, o vreme in care multe dintre situatiile si paradigmele care devenisera prevalente pe planeta voastra Pamant, pe Gaia, aveau o larga raspandire prin multe universuri. Razboiul si-a luat pretul sau. Si multe planete, si desigur tot ce era pe ele a fost distrus. Si era mult haos si ura, intoleranta. Si ceea la care voi probabil ca va raportati ca fiind genocid a avut loc.
Si astfel primul Consiliu Intergalactic a fost format. Si as adauga ca este modelul dupa care Natiunile Unite (ONU) al vostru a fost creat, si chiar si mai vechea voastra Liga a Natiunilor, a avut acelasi model.Deoarece acesta nu era un concept nou, voi stiti. Pentru o lunga perioada de timp, eu as spune mii de ani, ranile razboiului au avut nevoie de mult timp pentru a se vindeca. Insa luptele s-au oprit. Varsarea de sange s-a oprit. Si astfel ceea ce s-a petrecut a fost cladirea tolerantei si intelegerii intre popoarele diferitelor galaxii - a diferitelor universuri in unele cazuri.
Si apoi, si ceea ce a inceput ca simpla toleranta a devenit admiratie, admiratie interculturala. Noi am dezvoltat cai in care sa rezolvam diferentele si sa apreciem diversitatea fara a trebui sa recurgem la violenta. Acesta era telul principal, in ceea ce noi numim anii de inceput, a fost ca razboiul si violenta impotriva celuilalt sa inceteze.
Insa a crescut si a inflorit (toleranta si admiratia, n.t.). Si da, pentru aceasta avem mult de multumit preaiubitului Arhanghel Mihail, deoarece el a fost un pivot in a ne asista cu o mare parte a acestei actiuni.
Ce s-a petrecut cu Consiliul nostru Intergalactic a fost ca a devenit o forma de mutualitate, de intelegere, de cooperare, de schimb, de comert, de stiinta, de medicina, de vindecare. Si am ajuns sa onoram si sa respectam diferentele noastre. Am crescut, in acelasi mod in care oricine de pe Pamant creste si se schimba.
Acum, 13 ani in urma, Pamantul a fost invitat sa isi ocupe locul la masa, sa isi ia locul ca si membru cu drepturi depline in Consiliul Intergalactic. Si a marcat implinirea varstei pentru Pamant. Si la acel moment ce s-a petrecut a fost ca noi am cautat sa vadem ce ganditi la nivelul liderilor politici. Anunturi au fost facute, invitatii au fost trimise. Insa cei care au acceptat invitatia, si in principal fiind cel/cei care sta/stau la aceasta masa cu noi, ca si reprezentanti ai Pamantului si ca si lider al delegatiei voastre, este Wakanataka[Wakan Tanka? Nota : Wakan Tanka este Lokhota pentru Mare Spirit sau Mare Mister]. Si el este o fiinta foarte batrana - si observati ca nu spun ‘spirit’ - deoarece el este fiinta care a vegheat asupra celor care au tinut consiliul de foc al Gaia-ei.
Si in acea perioada de initiere si buna primire pe planeta voastra a acestui Consiliu Integalactic, a fost de asemenea o schimbare a celor care tineau consiliul de foc al Gaia-ei, deoarece ele au fost mereu vechi fiinte de pe Pamant. Acum aceasta nu mai este astfel, deoarece o parte dintre ei ni s-au alaturat noua, si o parte din fiintele noastre stelare - fratii si surorile voastre - acum se ingrijesc si vegheaza asupra flacarii vietii, acel consiliu al focului, inima Gaia-ei. Deci a fost o mare tranzitie care a avut loc.
Acum, noi nu vrem sa lasam impresia ca toate acestea au avut loc la nivel spiritual. Calitatea de membru in acest Consiliu a ajuns sa fie vazuta si acceptata ca o onoare, dar de asemenea ca o reala responsabilitate.
Nu au existat lideri politici - ceea ce voi credeti a fi politici - ai acelei perioade care sa fie pregatiti sa paseasca in fata, pentru a-si anunta calitatea de membru, ceea la ce voi va puteti raporta ca si Dezvaluire, si sa se alature cu adevarat pe deplin apartenentei la Consiliu, ceea ce ar fi insemnat - si va insemna, apropo - deplinatatea de a imparti totul, de a face schimburi, de a face comert.
Acum flotele care planeaza deasupra planetei voastre - si sunt multe - au legatura cu noi, deoarece toate aceste fiinte, toate aceste culturi, toate aceste planete, toate acele galaxii au reprezentanti in Consiliu. Insa noi nu le controlam si nu cautam sa controlam variile flote. Insa regula de cooperare de-a lungul intregului teritoriu al Consiliului Intergalactic, cum ar veni, este una de pace, une de cooperare, de non-agresiune, de non-violenta si de iubire. Acestea sunt principiile noastre directoare, iar aceste principii pe care am invatat de-a lungul a mii de ani sa le punem intr-o aplicare foarte practica.
Acum voi sunteti prezenti la masa. Fratii si surorile mele de pe Pamant, voi sunteti prezenti la masa. Si nu a existat cu adevarat o urare oficiala de bun venit. Deci acesta este primul lucru pe care as dori sa il fac in aceasta seara, este sa va urez bun venit fiecaruia dintre voi. Da, voi sunteti cetatenii Pamantului, voi sunteti copiii Gaia-ei, dar voi sunteti si fratii si surorile noastre in iubire. Si noi ne-am pozitionat aproape de voi pentru a participa, pentru a va ajuta, pentru a va asista - nu, nu ca si ajutor strain, ci ca egali. Ca egali.
Si acesta este lucrul pentru care atat de multi de pe planeta, si in special cei in pozitii politice sunt atat de nerabdatori sa isi pastreze puterea, ei nu realizeaza pe deplin, nu doar ca noi venim in pace, noi venim sa va cerem sa fim tratati ca si egali. Nu avem nici un fel de proiecte - si voi vorbi de asemenea si in numele flotelor in aceasta directie. Noi nu avem nevoie de resursele voastre. Noi nu avem nevoie de bunurile voastre, noi nu avem nevoie de hrana voastra, noi nu avem nevoie de apa voastra, noi nu avem nevoie de mineralele voastre, noi nu cautam sa luam nimic din ceea ce este pe Pamant. Si cu cea mai mare siguranta noi nu dorim sa ne impunem vreodata vointa noastra, credintele noastre, viziunile noastre asupra colectivului. Dar ceea ce dorim sa facem este sa impartasim viziunile noastre, sa impartasim cunoasterea noastra.
Acum, noi am facut aceasta prin acest Consiliu si prin participarea vaostra - deoarece voi nu ati fost absenti, ati fost pe deplin reprezentati - si noi am avut intelegeri, ceea la ce voi uneori va referiti ca fiind [plante(planuri, n.t.)], si noi am inceput sa impartasim cunoastere intergalactica si a stelelor intergalactice in sistemele voastre de informatie, in tehnologia voastra, in ceea ce voi considerati a fi medicina si vindecare, in cultura voastra si in muzic voastra, in chiar sunetele pe care urechile voastre sunt capabile sa le perceapa.
Dar a venit timpul. Din acest motiv am venit in aceasta seara. Acesta este motivul asupra caruia m-am inclinat. Noi cerem cu respect ca toate fiintele de pe Pamant, pentru ca toate fiintele umane, pentru ca toti fratii si surorile de pe Gaia sa isi recunoasca apartenenta in acest Consiliu si sa ne recunoasca pe noi, fratii si surorile voastre din stele. Voi va aflati intr-o fereastra de timp foarte scurta, si voi auziti aceasta de la cineva care este batran, de la cineva care gandeste in termeni de mii de ani. Si noi stim - noi ascultam emisiile voastre de asemenea, voi stiti, si deci noi stim- aceasta larga discutie in jurul timpului si al datelor. Noi nu cerem o data. Ceea ce cerem este ca in aceasta zi in timp pentru fiecare dintre voi sa recunoasteti nu doar prezenta noastra, ci prezenta voastra cu noi, pentru ca noi sa putem misca participarea voastra in acest Consiliu, in acest Consiliu Integalactic, la nivelul urmator.
Nu s-a intentionat niciodata ca voi sa fiti parteneri juniori. Noi nu avem parteneri juniori. Noii suntem nerabdatori sa ajutam. Noi stim despre Ascensiune si noi stim despre schimbare. Dar ceea la ce suntem cu adevarat buni este iubirea. Si aceasta este ceea ce dorim sa impartasim cu voi. Si noi nu putem intelege de ce cineva ar spune nu.
Daca voi aveti suspiciuni si frici, noi vom discuta despre ele si le vom rezolva - cu meditatie, cu comunicare si cu inimile deschise. Noi nu am calatorit atat cale ; noi nu am pozitionat si nu am adus Consiliul, chiar, toata aceasta distanta, pentru a fi doar observatori. Noi am fost observatori la ceea ce s-a petrecut pe planeta voastra pentru foarte mult timp. Si noi am tinut insasi planeta, Gaia, intr-o bula de roz pentru multe, multe decenii, astfel incat axa si calotele polare au dorit sa se miste, ela au fost mentinute intacte. Atunci cand oceanele au vrut sa se dea la o parte, ele au fost tinute la locul lor.
Insa acestea au fost inlaturate, deoarece voi ati absolvit. Voi v-ati asumat responsabilitatea pentru voi insiva si pentru iubita voastra planeta. Dar de ce ati dori sa ramaneti singuri ? Voi sunteti una, si voi faceti parte dinaceasta magnifica galaxie, dar sunt atat mai multe. Deci este timpul pentru fiecare dintre voi sa incepeti Dezvaluirea.
Da, mergi mai departe, Steve.
SB: Tu ai adus in discutie multe lucruri/teme, pe care au doream sa le abordez cu tine. Noi oamenii suntem de asemenea dornici pentru dezvaluire, si suntem de asemenea dornici sa ne intalnim cu voi. Si astfel am o cerere sa iti fac. Nu sunt sigur daca tu deja imi stii cererea, sau daca stii ce planuiam sa iti cer. Ai fost constient de aceasta?
G: Eu stiu ca te-ai gandit cu multa sraguinta la aceasta oportunitate de uniune, de a veni impreuna. Si sunt alaturi de tine in aceasta directie.
SB: Iti multumesc. Oh, foarte bine. Ei bine, iata cererea mea.
Guvernele isi taraie picioarele cu Dezvaluirea, si adesea noi individual credem ca, ei bine, nu putem face nimic. Dar este de fapt ceva ce putem face.
Noi va cerem sa primiti 20 dintre noi, sa ne luati la bordul navelor mama, sa ne prezentati Consiliului si lui Ashtar si altor ofiteri ai vostri, poate chiar sa ne luati intr-o excursie pe Siriu sau in Pleiada, pe Neptun sau Arcturus si sa reveniti cu noi pe Pamant, pentru a putea raspandi Dezvaluirea. Ai accepta aceasta propunere?
G: Da. Da, o accept, in numele intregului Consiliu Intergalactic, si da, accepta ceasta si in numele Fortelor Unite al Galaxiilor Exterioare, si acestea ar include si Ashtar Command/Comandamentul Ashtar.
SB: Iti multumes.
G: Noi deja ne-am gandit la cine am dori, deoarece multi dintre voi ati fost deja constient sau inconstient, la bordul navelor si aflotei noastre. Dar ar fi cel mai potrivit ca voi sa vizitati navele mama. Si v-as sugera ca Neptun este o frumoasa - o nava frumoasa. Si ceea ce am sugera de asemenea, ca 20 sa fie un minim. Da da, noi va vom... noi va vom... eu va voi ajuta, personalul meu va va ajuta sa coordonati aceasta.
SB: In regula. Iti multumesc. Eu - noi - nu mai devreme decat acestea 20 de persoane pot sa fie trimise mai departe imediat. As fi cu ata mai fericit sa fie mai multicare sa ni se alature. Acum, eu sunt sigur ca tu stii ca am discutat diverse aranjamente, noi am discutat Dezvaluirea si Programul Abundentei si ce mai ai, si am avut mult de a face cu cuventul ‘curand’, si eu cred ca majoritatea oamenilor sunt putin precauti in a face pregatiri care pot sa aiba loc ‘curand’. Am putea sa avem o data definitiva de la care noi putem sa incepem aceasta calatorie, pentru a putea sa ne pregatim ?
G: Noi putem face aceasta in modul vostru de a vorbi - deoarece noi suntem in permanenta in alerta maxima, voi stiti - noi putem facea ceasta practic imediat. Noi vom atinge oamenii care noi stim ca sunt - si noi va vom da de stire care sunt acestia - care sunt cel mai bine pozitionati. Ce vreau sa spun este ca vom cere acelor persoane care nu vor avea nici o ezitare la inotarcere in a sta cu mass media si a crea o prezenta credibila. Si deci, da, vom incepe aceasta imediat. Deci cand spunem ‘imediat’, nu trebuie sa fie tradus. Noi putem incepe aceasta in cadrula cestei saptamani.
SB: In regula. Si in folosul oamenilor care vor fi implicati - eu deja am vorbit cu 20 de persoane, deci 20 de persoane in total - am putea sa spunem ca aceasta calatorie va incepe Sambata?
G: Sambata este bine...
SB: Sambata este o zi buna? In regula. Deci noi ne vom pregati pentru aceasta, si noi vom presupune ca veti include si alte persoane...
G: Da, si asigurati-va ca familiile sunt lasate (anuntate, n.t.), astfel incat sa nu se sperie ca cei iubiti au disparut.
SB: In regula.
G: Ei doar si-au luat o vacanta, o scurta vacanta.
SB: Intr-adevar. Ei eu cred ca va fi cea mai buna contributie la Dezvaluire pe care noi, ca si fiinte umane, am putea sa o avem.
 





Channeler: Grener


Translator: Nita Sorin







No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE